Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامی بازیکنان اعزامی به رقابت‌های مقدماتی قهرمانی فوتبال جوانان بانوان آسیا اعلام شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رقابت‌های مقدماتی فوتبال بانوان جوانان با حضور 25 تیم از 20 لغایت 28 اکتبر (28 مهر تا 6 آبان) برگزار می‌شود و تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان در این رقابت‌ها در گروه F با تیم‌های میانمار و لائوس همگروه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر همین اساس پس از برگزاری اردوهای مختلف و انجام دیدارهای تدارکاتی داخلی و خارجی ملی پوشان صبح فردا از ساعت 11:40 تهران را به مقصد میانمار ترک می کنند تا در این دوره از بازیها حضور داشته باشند.

 

کتایون خسرو یار، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان اسامی بازیکنان اعزامی به این دوره از بازی‌ها را به شرح زیر اعلام کرد:

 

ژاله بنی طالبی از چهارمحال و بختیاری

سیده هانیه خداپرستی، فاطمه امیری، فاطمه قاسمی از فارس

فاطمه شبان، مرضیه فیضی، گلنوش خسروی و زهرا غریب زاده از اصفهان

ثنا صادقی از کرمانشاه

سمیرا محمدپور، فاطمه مخدومی از کردستان

شیوا سلمان پور و هرا خدابخشی از مازندران

رقیه جلال نسب از خوزستان

فاطمه محمدی و هلیا پیلتن از خراسان رضوی

مارال ترکمان، مریم محمدی از البرز

مهدیه محمودی نیا، زهرا علیزاده از کهگیلویه و بویر احمد

ویدا رعیت پرور، کیمیا رعیت پرور و ملیکا محمدی تهران

 

برنامه بازی‌های ایران به شرح زیر است:

 

(چهارشنبه دوم آبان)

ایران – لائوس – ساعت 15

 

(یکشنبه 6 آبان)

میانمار – ایران – ساعت 18

 

 تیم های اول هر گروه به همراه دو تیم از بهترین  تیم‌های دوم هر گروه به مرحله نهایی این رقابت‌ها راه پیدا می‌کنند بنابراین مرحله نهایی این مسابقات با حضور 8 تیم برگزار می‌شود. تیم ملی فوتبال دختران ایران در شرایطی به مصاف رقبای خود می‌رود که تیم فلسطین از حضور در این رقابت‌ها انصراف داد به این ترتیب در گروه Fسه تیم حضور دارد.

 

فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از برگزاری دو مرحله مسابقه انتخابی و با تصمیم اعضاء کمیته فنی فدراسیون ورزشکاران اعزامی کشورمان به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند.   بر همین اساس، سجاد آقایی، محمد حسام مظفری، علی سروری، ارشیا مصدقی و مهدی هفت چشمه در بخش پسران و همچنین الناز موسایی، نازنین فاطمه عیدیان، مانا حسینی و ملیکا نوروزی در بخش دختران ترکیب تیم ملی دو و میدانی کشورمان را در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا تشکیل خواهند داد.   گفتنی است، زهرا نبی زاده و ایمان روغنی به عنوان مربی و قاسمعلی فیروزی نیز بعنوان سرپرست اعضاء کادر فنی تیم اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خواهند بود.   رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا روز‌های ۵ تا ۸ اردیبهشت به میزبانی شهر دبی در کشور امارات متحده عربی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • فوتبال جوانان کافا؛ برتری دختران ایران برابر تاجیکستان
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان