Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر تهران گفت: پروژه‌های ترافیکی تهران به طور میانگین بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که برای اتمام آنها بین ۸ تا ۱۲ میلیارد تومان بودجه نیاز است.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، محسن هاشمی در افتتاح ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی و تقاطع‌های چهارگانه آن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه‌ها در تهران به چند نوع تقسیم می‌شود که بخشی از آن خودرومحور و بخش دیگر نیز حمل و نقل عمومی، ساختمان و پروژه‌های آب و فاضلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پروژه‌های کوچک و بزرگ در مجموعه شهر تهران بسیار وجود دارد که برای اتمام آنها ۸ تا ۱۲ هزار میلیارد تومان بودجه نیاز است و این به غیر از بودجه موردنیاز برای پروژه‌های حمل و نقل عمومی است.

رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت: پروژه‌های خودرومحور به‌طور میانگین بیش از ۵۰ درصد پیشرفت داشته است و پروژه‌های سطح شهر از ۲۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

هاشمی بیان داشت: با همکاری قرارگاه خاتم پروژه‌ها در شهر تهران به بهره‌برداری می‌رسد و امیدواریم با افتتاح این پروژه‌ها بخشی از مشکلات ترافیکی شهر تهران حل و فصل شود.

وی بیان داشت: باید به تعداد پروژه‌های سطح شهر افزوده شود؛ چراکه هر روز به تعداد خودروهای شهر تهران افزوده می‌شود.

رئیس شورای شهر تهران درباره خطوط ۶ و ۷ متروی تهران نیز اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ کیلومتر خط مترو در تهران وجود دارد که به دلیل تکمیل نشدن بخشی از آن هنوز افتتاح نشده است.

هاشمی ادامه داد: خطوط متروی تهران باید روزانه ۶ تا ۷ میلیون سفر داشته باشد و هر کدام از خطوط مترو با ظرفیت کامل باید روزی یک میلیون سفر داشته باشند.

وی افزود: متروی تهران به تجهیزات متحرک و ثابت نیاز دارد و نمی‌توان تنها به کمبود واگن اشاره کرد بلکه دیگر تجهیزات نیز برای مترو نیاز است.

رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت: تجهیزات ثابت خطوط ۶ و ۷ مترو هنوز تکمیل نشده است و برای تکمیل این خطوط به ۲۵ هزار میلیارد تومان بودجه نیاز است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پروژه های ترافیکی شهرداری تهران محسن هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۴۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم جدی حل مشکل کم آبی شهر مرزی نوسود و روستاهای مرزی شهرستان پاوه

داودی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه به همراه محمد جوانبخت معاون امور آب و آبفای وزیر نیرو در هنگام بازدید از پروژه آبرسانی مجتمع نروی شهرستان پاوه با اشاره به اینکه پروژه مجتمع نروی هم اکنون با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است، گفت : در صورت تأمین و تزریق به موقع اعتبارات این پروژه نیمه نخست سال‌جاری به اتمام می‌رسد که با اتمام این پروژه، تنش آبی روستاهای نروی، وزلی و شهر نوسود مرتفع خواهد شد.

رضا داودی افزود: اکنون روستای سخت‌گذر «کوگاه» با تلاش های شبانه روزی پرسنل آبفا و قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در مدار بهره برداری قرار گرفته و خوشبختانه اهالی این روستا پس از سالها بی آبی از نعمت آب شرب سالم و پایدار برخوردار شدند.

وی با اشاره به اینکه در این پروژه جهت تامین آب شرب ۸۲۸ خانوار این روستاها، ۱۳ باب مخزن با حجم کلی سه هزار و ۶۴۰ مترمکعب در نظر گرفته شده است افزود: تاکنون ساخت مخزن ۲ هزار متر مکعبی «کل چنار» و مخزن ۵۰۰ متر مکعبی تامین فشار به اتمام رسیده، ساخت مخزن ۱۰۰ مترمکعبی نودشه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ساخت باقی مخازن نیز در دست اقدام است.

داودی تاکیدکرد: مجتمع های لاران، میرآباد و بانی عزیز نیز با پیشرفت ۹۵ درصدی طی یک ماه آینده تکمیل شده و مردم این روستاها از آب شرب پایدار برخوردار خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مسیر فعلی مونوریل قم توجیه ترافیکی ندارد
  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی
  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • اتمام پروژه رینگ شرق تبریز تا پایان سال
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • لزوم مدیریت علمی آب موجود در بستر دریاچه ارومیه
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • عزم جدی حل مشکل کم آبی شهر مرزی نوسود و روستاهای مرزی شهرستان پاوه