Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام، از بیمه زنان خانه دار در این استان خبر داد. ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ استانها ایلام نظرات

سهیلا ملکشاهی در گفت و‌ گو با خبرگزاری تسنیم در ایلام،‌ اظهار داشت: اجرای بیمه زنان خانه‌دار در استان ایلام،امید روشنی برای آینده  زنان خانه داراست.

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: پوشش بیمه‌ای زنان خانه‌دار متناسب با وضعیت جامعه هدف در سه نرخ بیمه‌ای قابل اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به نقش رسانه‌ها در اطلاع رسانی و آگاه بخشی به زنان خانه‌دار جهت بهره مندی از این خدمات بیمه‌ای اشاره و افزود: بسیاری از زنان خانه‌دار از این موضوع بی‌اطلاع بوده و شناختی از چگونگی اجرای آن ندارند که با اطلاع‌رسانی به جامعه هدف می‌توان تعداد بیشتری از زنان استان را تحت پوشش بیمه‌ای قرار دارد.

ملکشاهی افزود: زنان خانه‌دار می‌توانند در قالب این طرح با پرداخت سهم بیمه‌ای 12، 14 و 18 درصدی از خدمات درمانی و بازنشستگی برخوردار شوند.

وی یادآور شد: متقاضیان می‌توانند در قالب سه نرخ قرارداد منعقد کنند که این سه نرخ شامل "بیمه بازنشستگی"، "بیمه بازنشستگی و فوت" و نیز "بیمه بازنشستگی، فوت و از کار افتادگی" است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام در مورد سه نرخ بیمه بازنشستگی زنان خانه‌دار خاطرنشان کرد: در ارتباط با بیمه بازنشستگی؛ هر فرد ماهانه یک میلیون و 320 هزار ریال حق بیمه،‌ در مورد بیمه بازنشستگی و فوت؛ هر فرد ماهیانه یک ملیون و 560 هزار ریال و در ارتباط با بیمه بازنشستگی، فوت و از کار افتادگی؛ هر فرد ماهیانه دو میلیون و 50 هزار ریال حق بیمه پرداخت می‌کند.

سهیلا ملکشاهی  تصریح کرد: زنان خانه‌داری که کمتر از 45 سال سن دارند، می‌توانند به سازمان تامین اجتماعی مراجعه کرده و با انعقاد قرارداد از شرایط بیمه بازنشستگی زنان خانه‌دار بهره‌مند شوند.

وی تاکید کرد: اگر زن خانه‌داری بیشتر از 50 سال سن داشت به شرطی که دارای سوابق بیمه‌ای قبلی می باشد، می‌تواند تحت پوشش بیمه بازنشستگی زنان خانه‌دار قرار گیرد.

انتهای پیام/ ع

R7718/P1494/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۵۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ پس از گذشت ۹ سال وقفه در اعزام زائران خانه خدا به مراسم عمره مفرده امروز اولین کاروان حجاج استان ایلام عازم سرزمین وحی شدند.   این کاروان بامداد فردا از طریق فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) به سرزمین وحی سفر می‌کند.   مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز است و زائران ایلامی خانه خدا ۱۷ اردیبهشت ماه به کشور بازخواهند گشت.

دیگر خبرها

  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • وعده صادق قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند