Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حدود ۶۰۰ طرح نیمه تمام در بخش صنعت با سرمایه‌گذاری ۸۱ میلیون و ۷۷۶ هزار و ۱۶۸ میلیون ریال در این استان وجود دارد که با بهره‌برداری از این طرح‌ها حدود ۱۵ هزار و ۳۷۹ نفر شغل ایجاد خواهد شد. اقبال عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به میزان جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در استان چهارمحال و بختیاری گفت: استان چهار محال بختیاری از قابلیت‌های بالایی جهت تولید انرژی‌های خورشیدی و تجدیدپذیر برخوردار است و به همین منظور تفاهم‌نامه‌ای با یک شرکت ژاپنی به امضا رسانده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین مذاکراتی جهت سرمایه‌گذاری در طرح راه‌آهن و احداث تصفیه‌خانه فاضلاب با کنسرسیوم ایران و چین صورت گرفته است.   عباسی تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۶۰۰ طرح نیمه تمام در بخش صنعت با سرمایه‌گذاری ۸۱ میلیون و ۷۷۶ هزار و ۱۶۸ میلیون ریال در استان چهارمحال وبخیتاری وجود دارد که با بهره‌برداری از این طرح‌ها حدود ۱۵ هزار و ۳۷۹ نفر شغل ایجاد خواهد شد.
استاندار چهار محال بختیاری گفت: در بخش‌های گردشگری، مجتمع رفاهی بین راهی، نیروگاه‌های مقیاس کوچک، توسعه کشت‌های متراکم و گلخانه‌ای و سایر فعالیت‌های کشاورزی نیز سرمایه‌ گذاری‌های مناسبی در دست انجام است.
عباسی درباره جوانگرایی در انتخاب مدیران در استانداری چهارمحال وبختیاری نیز گفت: اکثر مدیران بطور متوسط جوان هستند یا از نظر کاری در اواسط سابقه کاری خود هستند. بطور کل مدیران با سنین بالا، کمتر در ساختار مدیریتی استان چهار محال بختیاری وجود دارند.
وی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان می‌دهد در ساختار استانداری و سایر ادارات طبق مقررات نمی‌توان از بازنشستگان  استفاده کرد، گفت: ظرفیت نیروی انسانی دستگاه‌ها به اندازه‌ای هست که مجموعه اداری استان را از نظر نیرو تامین کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اقبال عباسی استاندار چهارمحال وبختیاری نیروی انسانی مجتمع رفاهی طرح نیمه تمام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۵۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری

محسن مولوی در نشست هم اندیشی نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمایی استان با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: لازم است نظارت‌ها در استان بیشتر می‌شود تا از پول پاشی جلوگیری شود، تسهیلات در جای واقعی خود هزینه شود و اگر انحرافاتی بود حتماً برخورد لازم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در حوزه مشاغل خانگی پارسال بیش از ۱۲۷ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به هزار و ۸۰۸ نفر در سطح استان پرداخت شده است، افزود: بیش از شش هزار و ۲۰۰ مجوز رایگان مشاغل خانگی صادر شد و به همین خاطر امسال حتماً به دنبال ایجاد بازارچه مشاغل خانگی هستیم تا افراد که مشکل مکان و فروش برای فروش محصولات دارند، مشکلشان مرتفع شود.

مولوی اضافه کرد: به افرادی که در بازارچه شرکت می‌کنند، تسهیلات تعلق می‌گیرد تا بخش اعظم از تأمین منابع مورد نیاز را تأمین کنیم.

وی با اشاره به نهادینه کردن فرهنگ کار و کارفرمایی در سطح استان، یادآور شد: حتماً در حوزه ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری می‌تواند این گام اثر گذار باشد.

بیشتر بخوانید

ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری

مولوی از راه اندازی شورای عالی بخش تعاون در سطح استان در سال ۱۴۰۳ خبر داد و بیان داشت: از طریق شورای عالی بخش تعاون می‌توان بخش تعاون در سطح کل استان ساماندهی شود.

وی با بیان اینکه تعاون دومین بخش اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: با ایجاد تعاون می‌توان مشارکت مردم را فضای اقتصادی فراهم کنیم و درآمد در سطح استان از طریق بخش تعاون به سمت طرح‌های اشتغال زا هدایت شود.

مولوی ادامه داد: راه اندازی شرکت تعاونی دانش بنیان‌های جدید و شرکت‌های تعاونی که اقشار ضعیف جامعه از طریق آن بتواند به درآمد برسند، در سال ۱۴۰۳ پیگیری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند
  • راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • بهره‌مندی ۲۷۸۰۰۰ هزار خانوار چهارمحال و بختیاری از کالابرگ
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری