Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از قم، ماشاءالله رضایی، نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت در عراق به همراه جمعی از معاونان خود شب گذشته، 27 مهرماه با حضور در موکب آستان بانوی کرامت، با مسؤولان این موکب دیدار و گفت‌وگو کرد.
وی در این دیدار با اشاره به اهمیت مسائل برون‌مرزی در عرصه‌های مختلف به‌ویژه مسائل بهداشتی، گفت: باتوجه به شمار زیاد زائران اربعین حسینی و کم‌بودن امکانات؛ ارائه خدمات درمانی و سازماندهی نیروهای بهداشتی بسیار ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت در عراق فعالیت و خدمات هلال احمر و مراکز بهداشتی در موکب‌ها را مهم دانست و افزود: در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی باید به سلامت زائران توجه داشته باشیم تا هم به سلامت به زیارت بروند و هم سالم به کشور بازگردند.
وی شرایط بهداشتی موکب آستان کریمه اهل بیت(س) را مطلوب خواند و ادامه داد: اینکه خادمان حرم حضرت معصومه(س) شرایطی فراهم کرده‌اند تا زائران به‌ویژه زائران ایرانی در این موکب به استراحت و رفع مشکلات و دغدغه‌های خود بپردازند، اقدام قابل تقدیری است.
همچنین، در این دیدار حجت‌الاسلام صفر فلاحی، مدیر موکب آستان حضرت معصومه(س) از خدمات مختلف این موکب به‌ویژه خدمات بهداشتی گزارشی را ارائه کرد و محمدرضا بهرامی، معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان قم نیز در ادامه پیرامون نیازهای بهداشتی موکب آستان مقدس به ایراد سخت پرداخت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا حرم حج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۵۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج

سید علی مرعشی گفت: از ۸۳ هزار زائری که در سامانه ثبت نام کرده اند سلامت جسمی ۷۳ هزار زائر تائید شده است.

وی در ادامه بیان کرد: پرونده ۴ هزار و ۴۰۰ زائر در دست بررسی و ظرف یکی دو روز آینده تعیین تکلیف می‌شوند.

وی افزود: تا این لحظه فقط بررسی سلامت جسمانی و تشکیل پرونده برای ۵ هزار زائر باقی مانده، به عبارتی بررسی سلامت جسمی ۹۵ درصد از زائران به پایان رسیده است.

مرعشی در ادامه بیان کرد: پرونده هزار و ۱۳۰ زائر هم به کمیسیون پزشکی ارجاع شده که از این تعداد استطاعت جسمی ۲۸۲ زائر تائید شده و پرونده سایرین در حال بررسی است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: بررسی کمیسیون‌های پزشکی حج و زیارت تا یکشنبه ۲ اردیبهشت ادامه دارد.

وی افزود: کمیسیون پزشکی زائران استان تهران دیروز سه شنبه ۲۸ فروردین و امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین برای بررسی پرونده ۴۰۰ زائر در حال برگزاری است.

مرعشی در پایان درباره وضعیت آماده سازی محموله دارویی برای مراسم حج امسال گفت: داروها خریداری و بسته بندی شده است و منتظر صدور مجوز عربستان برای ارسال محموله هستیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان دیر در شان مردم نیست
  • افتتاح مرکز جامع سلامت روستای میقان شاهرود
  • بهره‌برداری از ۲۷۰۰ پروژه بهداشتی در دولت مردمی
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • تعیین تکلیف پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج
  • پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج تعیین تکلیف شد
  • «تشخیص طبی» پیش شرط خدمات درمانی است
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت های برنامه ریزی کلان در کردستان است
  • رفع نیازهای بهداشتی و درمانی از اولویت‌های برنامه‌ریزی کلان در کردستان است