Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل ذوبی ها به شدت به کمیته داوران و شخص اصفهانیان تاخت.

طرفداری- مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان می گوید ظاهراً فریدون اصفهانیان به رشت آمد تا داور خدایی نکرده برای تیم ما پنالتی نگیرد و ما برنده نشویم.

سعید آذری در گفت‌وگو با فارس در مورد مساوی بدون گل مقابل سپیدرود گفت:

یکی از بهترین بازی‌هایمان را مقابل سپیدرود انجام دادیم اما حریف تنها چیزی که نمی‌شویم اشتباهات مکرر داوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داور آقای کرمانشاهی در دقیقه ۲۵ و ۴۹ ثانیه یک پنالتی برای تیم ما نگرفت. در دقیقه ۸۵ هم گل زدیم که بازیکن سپیدرود از درون دروازه توپ را بیرون کشید و این گل ما هم صددرصد درست بود، فیلم آن را هم داریم. به هر حال در آن جو ورزشگاه یک امتیاز گرفتیم فراموش نکنید که پرسپولیس هم در دقیقه ۹۶ سپیدرود را شکست داد. بازیکنان ما تمام تلاششان را کردند و این جای تقدیر دارد.

وی افزود:

فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران به عنوان ناظر بازی به ورزشگاه آمده بود و ظاهراً نگران بود که داور برای ما پنالتی بگیرد که کارش را هم با موفقیت انجام داد. چشم بصیرت هم برای دیدن گل ذوب‌آهن وجود نداشت. من به همه جامعه فوتبال اعلام می‌کنم ذوب‌آهن مقابل ظلمی که به او می‌شود می‌ایستد و دست از مبارزه بر نمی‌دارد.

آذری با اشاره به حضورش در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت:

روز یکشنبه با تمام اسناد و مدارک در کمیته انضباطی حاضر می‌شوم و در مورد انتخاب داوران با دلیل و مدرک صحبت خواهم کرد. چرا علیرضا فغانی در ۱۰ بازی اخیر یک بار هم برای ما قضاوت نکرده است؟ ذوب‌آهن حضوری ۵۰ ساله در فوتبال ایران دارد و نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بوده است. به اصفهانیان اعلام می‌کنم ذوب‌آهن را له کردن به نفع فوتبال نیست.

وی تصریح کرد:

نمی‌دانم با نمازی مشکل دارند یا با من. شاید انتظار داشتند بعد از جدایی نمازی از کی‌روش ما به دنبال جذب او نرویم. شاید نمی‌خواهند نمازی موفق شود اما من به همه هشدار می‌دهم که تیم‌هایی مثل ذوب‌آهن، ذوب‌آهن، سپاهان، استقلال و پرسپولیس هویت لیگ هستند، باشگاهی مثل ذوب‌آهن حضوری ۵۰ ساله در لیگ دارند، تیم‌های بزرگ هویت فوتبال ایران هستند نه تیم‌هایی که به قول معروف پروازی آمدند و پول‌ها را ندادند و فوتبال ایران را هم به چالش کشیدند. خراب کردن ذوب‌آهن به نفع هیچکس نیست، اگر مشکل من هستم بگویند آذری برود. روزی که خواستیم نمازی را جذب کنیم شنیدیم گفتند چون نمازی اردوی تیم ملی را ترک کرده نباید در ایران مربی‌گری کند اما ما نمازی را انتخاب کرده‌ایم و از او حمایت می‌کنیم، از این هفته هم با آمدن ارسلان مطهری و پایان مصدومیت ادی هرناندز شرایط تیم بهتر خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به جو سازی برخی علیه این باشگاه در فضای مجازی گفت:

برخی شیطنت‌هایی می‌کنند و زمانی که ۱۵۰-۶۰ میلیون تومان از باشگاه پول می‌گرفتند به به و چه چه می‌کردند اما اکنون دست به جوسازی و شیطنت علیه باشگاه می‌زنند. من از دستگاه‌های نظارتی می‌خواهم که به برخی از مسائل ورود کند که افرادی می‌خواستند فوتبال پایه را دچار مشکل کنند. برخی خود را وارث باشگاه می‌دانند و تا زمانی که از باشگاه پول می‌گرفتند سعید آذری بهترین مدیرعامل ایران بود، آنها در گذشته برای هر بغل‌پایی که می‌زدند ۵ هزار تومان پول می‌گرفتند که به اندازه قیمت یک ماشین پیکان بود، هویت زندگی‌شان از باشگاه ذوب‌آهن است اما خود را وارث باشگاه ذوب‌آهن می‌دانند و سالی ۷۵ تا ۸۰ میلیون تومان پول می‌گرفتند. آنها، گل‌محمدی، مجتبی حسینی را اذیت می‌کردند، در سپاهان هم علیه علیرضا رحیمی جوسازی می‌کردند، این افراد مستأجرانی هستند که یک روز در سپاهان بودند و یک روز در ذوب‌آهن، وقتی به سپاهان می‌آمدند از ذوب‌آهن بدگویی می‌کردند و وقتی به ذوب‌آهن می‌آمدند از سپاهان بد می‌گفتند.

آذری تأکید کرد:

آنها به دنبال منافع شخصی‌شان هستند و جوسازی‌هایشان هم به همین خاطر است، اگر کسی از شرایط و روند ذوب‌آهن ناراضی است بداند که من مقصر این مسائل هستم، من نمازی را انتخاب کردم و هیأت مدیره باشگاه بر من منت گذاشته و این انتخاب را تائید کرد، اگر عیب و نقصانی هست به من بر می‌گردد، اما من تا زمانی که مدیر باشم کار خودم را می‌کنم. ۴۰ سال است که در ورزش حضور دارم، قهرمان بوده‌ام، مدیر بوده‌ام و ... و به آنهایی که به خاطر منافع خودشان علیه باشگاه جوسازی می‌کنند هشدار می‌دهم و در حال حاضر فقط به همین گفته‌ها بسنده می‌کنم اما در آینده اسناد و مدارک پول‌ها و پاداش‌هایی که گرفته‌اند و سفرهای خارجی که رفته‌اند را افشا می‌کنم. آنها آن زمان مجیز باشگاه را می‌گفتند و اکنون اوپوزوسیون باشگاه شده‌اند.

وی افزود:

ما از نمازی حمایت می‌کنیم و زمان نشان خواهد داد که من اشتباه نکرده‌ام و ذوب‌آهن دوباره در بهترین شرایط خودش قرار خواهد گرفت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت

به گزارش "ورزش سه"، سزار سوتو گرادو شب سختی در برنابئو پشت سر گذاشت و داوری او بسیار مورد انتقاد باشگاه بارسلونا قرار گرفت. بارسا سخت اعتقاد دارد برخورد کوبارسی و لوکاس پنالتی نبود. توپ یامال از خط گذشته بود و اینکه رودیگر نیز فرمین لوپز را با پنالتی متوقف کرد ولی داور بی‌اعتنا از همه این صحنه‌ها گذشت.

اعتراض بارسا به‌خصوص روی این سه صحنه است و شکست 3-2 برابر رئال را نمی‌پذیرند. روی صحنه مشکوک یامال بارسا اعتراض دارد و دیروز لاپورتا حتی ادعا کرد درخواست تکرار بازی را خواهند داد.

با این اوصاف ولی کمیته داوران فوتبال اسپانیا به سوتو گرادو نمره قبولی داد. مارکا نوشته است که کمیته داوران معتقد است در صحنه توپ یامال حتی یک تصویر وجود ندارد که نشان دهد همه توپ از خط گذشته است. تکل کوبارسی روی لوکاس پنالتی بود و رودیگر نیز مرتکب پنالتی نشد. روی گل اول بارسا نیز کمیته داوران معتقد است کریستنسن روی تونی کروس مرتکب خطا نشده بود.

دیگر خبرها

  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد
  • خشم ستاره سابق بارسا: داور سرمان را برید
  • ال‌کلاسیکو سوپرجنجالی: برای لالیگا آبرو نماند!
  • پنالتی جنجالی رئال درست بود (عکس)
  • تن هاخ: قهرمانی در جام حذفی به معنای موفقیت‌مان نخواهد بود؛ مطمئنم که شانس خوبی برای قهرمانی داریم
  • اتهام بزرگ در لیگ برتر: داور VAR طرفدار حریف بود!
  • اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!
  • جنجال در فولادشهر: پنالتی بود آقای داور!