Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@00:26:41 GMT

اهدای مدال طلای قهرمانی جهان به خانواده شهید

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۵۴۹۵

اهدای مدال طلای قهرمانی جهان به خانواده شهید

تهران - ایرنا - «جمال فتاحی» قهرمان تنیس روی میز جهان در سال 2018 مدال طلای خود را به خانواده سردارشهید امید فرجی زنگنه اهدا کرد.

به گزارش ایرنا از فدراسیون ورزش های کارگری، همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی، امروز شنبه با حضور روسای هیات ورزش کارگری استان تهران و جمعی از مسوولان، فتاحی مدال طلای جهانی خود را به خانواده سردار شهید امید فرجی زنگنه از شهدای حادثه رژه 31 شهریور ماه اهواز اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم «سیدحمید غفاری» رییس هیات ورزش کارگری استان گفت: ارزش کار شهیدان دفاع از وطن بر هیچ فردی پوشیده نیست و می دانیم که اگر این مدافعان در دفاع از کیان کشور نبودند اکنون امنیت در شهرهای ما تامین نبود؛ در حالی که رمز آرامش ایران در منطقه ملتهب خاورمیانه قطعا همین جان نثاری های شهیدان است.
وی حرکت جمال فتاحی قهرمان مسابقات کارگری جهان را بسیار ارزنده توصیف کرد و گفت روحیه والای ورزشکاری او بسیار ارزشمند است.
سردار شهید امید فرجی زنگنه مسئول امور ایثارگران سپاه حضرت ولیعصر(عج) است که در حمله ی تروریستی 31 شهریور به مقام والای شهادت نائل شد.
در حادثه تروریستی اهواز که 31 شهریور ماه در جریان رژه نیروی های مسلح در این شهر رخ داد، 25 نفر از هموطن های ایران اسلامی شهید و60 نفر مجروح شدند.
در این حادثه هر 4 نفر تروریست کشته شدند.
ورزشی**9029**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۵۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو بیمار مرگ مغزی همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)

 پانته آ رمضان‌نژاد اظهار داشت: سید کریم هاشمی مطلق ۴۲ ساله اهل و ساکن باباحیدر از توابع شهرستان فارسان بر اثر عارضه مغزی در بیمارستان سیدالشهدا (ع) فارسان بستری بود.

وی افزود: پس از انتقال بیمار به مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی و تایید مرگ مغزی وی از سوی پزشکان، خانواده فهیم و نوع دوست بیمار رضایت به اهدای عضو دادند.

وی اضافه کرد: صبح امروز شنبه ۱۵ اریبهشت ماه ۱۴۰۳ همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) عمل جداسازی کلیه‌ها و کبد این بیمار جهت اهدا به بیماران نیازمند عضو انجام شد.

بیشتر بخوانید

اولین اهدای عضو چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۳ همزمان با شب قدر رقم خورد

وی در پایان از خانواده‌های ایثارگر اهدا کننده عضو بیماران مرگ مغزی تقدیر و برای این عزیزان از درگاه خداوند صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت نمود.

گفتنی است: به منظور ترویج فرهنگ خداپسندانه اهدای عضو، علاقمندان می‌توانند از طریق وبگاه skums.ac.ir نسبت به تکمیل "فرم عضویت در خانواده بزرگ اهداکنندگان عضو" اقدام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • اهدای مدال قهرمانی پاراالمپیک به سردار حاجی‌زاده
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان