Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا کیخا در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت:  ۷ هزار و ۳۰۰ نفر از مردم استان سیستان و بلوچستان برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در سامانه «سماح» ‌نام نویسی کردند که از این تعداد تاکنون ۷ هزار و ۷۰ نفر با تحویل مدارک خود موفق به دریافت ویزا شده اند.

وی با اشاره به اینکه روند صدور ویزا امسال با سرعت بسیار خوبی در حال انجام است، افزود: امسال ۱۲ دفتر زیارتی در استان سیستان و بلوچستان مشغول نام نویسی زائران در سامانه سماح هستند که این ین دفاتر برای رفاه حال زائران ویزای آن‌ها را طی مدت ۴۸ ساعت صادر و تحویل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس سازمان حج و زیارت سیستان و بلوچستان با تاکید بر لزوم اخذ ویزا برای همه زائرین اربعین حسینی افزود: صدور ویزا تا ۲ روز قبل از اربعین، یعنی تا روز یکشنبه ۶ آبان ماه ادامه خواهد داشت اما خواهشمندیم زائران تقاضای دریافت ویزا را به روزهای پایانی موکول نکنند.

وی با اشاره به اینکه کل هزینه ها برای اخذ روادید، بیمه و غیره برای شرکت در اربعین حسینی ۲ میلیون و۳۴۸ هزار و ۷۵۰ ریال است، گفت: زائران اربعین حسینی تنها با مراجعه به سامانه سماح به نشانی (samah.haj.ir) باید نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

کد خبر 4435435

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 97 اربعین حسینی سازمان حج و زیارت سامانه سماح اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر گرگان کرمانشاه مشهد یاسوج خبرگزاری مهر مرز مهران شهرکرد شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۵۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران حج عمره سیستان وبلوچستان به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، این زائران از سیستان وبلوچستان به سرزمین وحی اعزام شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • اعزام زائران حج عمره سیستان وبلوچستان به سرزمین وحی
  • جزئیات اعزام زائران عمره از فرودگاه زاهدان
  • اعزام زائران عمره خراسان‌ جنوبی عصر امروز از فرودگاه زاهدان
  • صدور هشدار نارنجی ‌هواشناسی در سیستان و بلوچستان
  • مدت زمان حضور زائران عمره و تمتع/ تأمین ارز حجاج
  • راه‌اندازی مرکز پشتیبانی زائرکارت ایران در نوش‌آباد
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد