Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضا گودرزی روز شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: اکنون این عملیات عمرانی درجاده کرج - چالوس درمحدوده تونل شماره پنج و درآزادراه کرج - قزوین در محدوده اتمسفر و ترمینال شهید کلانتری در دست اقدام است.
وی اضافه کرد: ترافیک در محدوده های سد کرج به سمت کندوان در 2 مسیر رفت و برگشت و در آزادراه کرج- قزوین درمحدوده ترمینال شهید کلانتری سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گودرزی خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی روکش آسفالت در روزهای شنبه تا سه شنبه هرهفته ازساعت 9 الی 17 و روزهای چهارشنبه هر هفته از ساعت 9 الی 12 انجام می شود که بار ترافیکی به همراه دارد.
وی اضافه کرد: این عملیات عمرانی تا اول دی ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
گودرزی بیان داشت: در زمان اجرای عملیات آسفالت کاری تردد ها در محدوده تعیین شده به صورت نوبه ای می شود.
رئیس پلیس راه البرز یادآورشد: متاسفانه برخی رانندگان دراین وضعیت عجله و شتاب به خرج داده که ترافیک سنگین تر و بروز حادثه رانندگی و به دنبال دارد.
گودرزی از رانندگان خواست تا هنگام رانندگی ضمن رعایت نکات ایمنی با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
جاده کرج- چالوس یکی از مسیر های پرتردد و پر حادثه کشور محسوب می شود.
روزانه بیش از 220 هزار وسیله نقلیه در راه های البرز عبورمی کنند.
2098/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی ترافیک دی ماه رئیس پلیس راه رفت و برگشت وسیله نقلیه راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۵۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازگشایی محور هراز تردد در این محور را عادی و روان ذکر کرد و گفت: در حال حاضر ترافیک در محدوده هزارچم محور کندوان در مسیرهای رفت و برگشت سنگین است.

وی وضعیت تردد در دیگر محورهای استان را عادی و روان ذکر کرد و گفت: از نظر جوی شاهد مه گرفتگی در محدوده تونل کندوان و گدوک در سوادکوه و بارش باران در دیگر نواحی استان هستیم.

کد خبر 6086587

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • ماجرای مبهم حذف طرح زوج و فرد در تهران چیست؟
  • ماجرای حذف طرح زوج و فرد از طرح ترافیک تهران چیست؟
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان