Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@23:38:38 GMT

کشته شدن ۵۸ نفر در سانحه ریلی هند

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۵۷۳۸

کشته شدن ۵۸ نفر در سانحه ریلی هند

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مقامات محلی در این حادثه که در شهر «آمریتسار» اتفاق افتاد، قطار سریع‌السیری با جمعیت تماشاگران مراسم یک جشن برخورد کرد که به دنبال آن دست‌کم ۵۸ تن کشته و عده زیادی مجروح شدند.

گفته شده این جمعیت برای تماشای مراسم جشنی در نزدیکی محل تقاطع دو خط راه‌آهن روی ریل ایستاده بودند که قطار با آنان برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش‌ها حاکی از آن است که سر و صدای زیاد در محل برگزاری جشن مانع از آن شد تا صدای نزدیک شدن قطار به گوش جمعیت برسد.

پلیس هند اعلام کرده‌ است تاکنون اجساد ۵۸ تن در محل حادثه شناسایی شده و احتمال افزایش تلفات وجود دارد. برخی رسانه‌های شمار زخمی‌ها را حدود ۲۰۰ نفر اعلام کرده‌اند.

به گزارش اسکای نیوز، این حادثه ساعت ۱۹ روز گذشته (جمعه) به وقت محلی اتفاق افتاد و به دنبال آن حرکت تعدادی از قطارها به حالت تعلیق درآمد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی کارگاه ساختمانی در تهران ۶ کشته داشت

به گزارش جام جم آنلاین، سید جلال ملکی روز پنجشنبه گفت: ساعت ۱۳:۰۲ امروز حادثه آتش سوزی در حوالی بزرگراه شهید یاسینی اعلام و آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.   وی افزود: در یک محوطه کارگاهی چند اتاق که محل استراحت کارگران بود در یکی از اتاق‌ها بدلیل نامشخص آتش سوزی روی داد که در این حادثه بدلیل شدت حادثه ۶ کارگر غیر ایرانی جان باختند.   ملکی ادامه داد: یک کارگر دیگر موفق شده بود خود را از محل حادثه خارج کند که بدلیل سوختگی به مراکز درمانی منتقل شد.   وی علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • اتاق کارگران یک ساختمان سوخت و ۶ کشته بر جای گذاشت
  • یک کشته و یک مصدوم بر اثر حادثه واژگونی نیسان در میمه
  • انفجار در شرق تهران / ۶ نفر کشته شدند
  • آتش سوزی کارگاه ساختمانی در تهران ۶ کشته داشت
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • ◄ خلاصه استاندارد UIC 406 در مورد ظرفیت (شبکه ریلی)
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی محور مهاباد- سردشت
  • شب پرحادثه در قزوین / ۳ سانحه در ۲ ساعت
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم