Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: افراد بسیار زیادی برای استانداری خراسان رضوی مطرح هستند اما باید این را گفت که هیچ کدام از اسامی که گفته می‌شود قطعی نیستند‌. ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱ استانها خراسان رضوی نظرات

عبدالله حاتمیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد‌مقدس اظهار داشت: افراد بسیار زیادی برای استانداری خراسان رضوی مطرح هستند اما باید این را گفت که هیچ کدام از اسامی که گفته می‌شود قطعی نیستند و از منبع موثقی آورده نشده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: متأسفانه این امکان ضعیف است که مجمع نمایندگان در مورد استاندار بعدی خراسان رضوی به یک گزینه واحد برسد چراکه دیدگاه‌های مختلف سیاسی در مجمع نمایندگان وجود دارد و جمع کردن آنها کار آسانی نیست.

دبیر مجمع نمایندگان خراسان رضوی ادامه داد: علت اینکه در استان خراسان‌رضوی جمعیت مشهد روز به روز بیشتر می‌شود مشکلات اقتصادی است که در اثر آن سایر مشکلات مانند فرهنگی و اجتماعی ایجاد می‌شود و به همین خاطر استانداری که می‌آید باید فردی برجسته در زمینه اقتصادی باشد.

حاتمیان تأکید کرد: همچنین این فرد باید از نظر شخصیتی معتدل باشد چراکه رادیکال‌ها در استان خراسان‌رضوی نمی‌توانند کار کنند و این استاندار باید همراه دولت و وفادار به ارزش‌های اعتدال باشد در غیر این صورت چالش ایجاد می‌شود و کاری پیش نمی‌رود.

وی بیان کرد: به عقیده بنده استانداری که اصلاح طلب متعادل باشد در استان خراسان رضوی می‌تواند فعالیت داشته باشد و فردی که انتخاب می‌شود باید از این چهره‌ها باشد همچنین برخی از افرادی که به عنوان گزینه مطرح می‌شوند پرونده‌های درخشانی در رزومه کاری خود داشته‌اند و می‌توان از توانایی‌های آنها در خراسان رضوی نیز استفاده کرد.

انتهای پیام/‌ ز

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۵۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت:  از کل واحد‌هایی که تاکنون عملیات اجرایی آنها آغاز شده است، ۸۵ هزار و ۹۸۰ واحد حمایتی شامل ۴۲ هزار و ۲۸۳ واحد در قالب انبوه سازی و ۴۳ هزار و ۶۹۷ واحد در قالب گروه ساخت، ۲۳ هزار و ۹۸۴ واحد بازآفرینی، ۲۷۰ هزار و ۹ واحد خودمالک و ۲۶ هزار و ۹۳۶ واحد روستایی در خراسان رضوی است.

وحید داعی با اشاره به اینکه کل برنامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی به خراسان رضوی تاکنون برای نهضت ملی مسکن را ۳۶۳ هزار و ۹۲۴ واحد ذکر کرد و گفت: پارسال در حوزه تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن بود که در این زمینه ۲۰ برابر طرح مسکن مهر دولت قبل، زمین برای این نهضت در استان تامین شد.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اظهار کرد: در حوزه آماده سازی زمین، مجموع قرارداد‌هایی که با دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف به منظور تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در سال ۱۴۰۲ در استان امضا شد، سه هزار و ۱۲۰ هکتار بود که به لحاظ مقیاس کار، ۱۸ برابر آماده سازی زمین در زمان اجرای طرح مسکن مهر در این استان بوده است.

داعی اقدام مهم دیگر این دستگاه اجرایی در حوزه نهضت ملی مسکن را دریافت کمک بلاعوض از وزارت متبوع دانست و گفت: پارسال پنج هزار میلیارد ریال از وزارت راه و شهرسازی برای کمک به تامین خدمات زیربنایی و روبنایی سایت‌های نهضت ملی مسکن و مسکن مهر در خراسان رضوی اختصاص یافت.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ در کنار تولید مسکن به ارتقای شاخص‌های خدمات شهری به ویژه محیط شهری نیز توجه ویژه شد به طوری که ۴۳ هکتار زمین با کاربری خدماتی در شهر‌های مختلف استان به دستگاه‌های اجرایی واگذار شد تا بتوانند ساخت و ساز را در آنها انجام داده و خدمات لازم را به مردم ارایه دهند که این واگذاری زمین در راستای ارتقای شاخص‌های خدمات شهری هشت برابر واگذاری‌ها در این بخش در سال ۱۴۰۱ بود.

وی اضافه کرد: در حوزه بازآفرینی شهری یا محلات هدف، بافت‌های فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی، ۲ اقدام مهم در سال ۱۴۰۲ در خراسان رضوی انجام شد، نخست این که در ابتدای سال، مطالعات محلات هدف بازآفرینی در ۵۱ شهر استان انجام و در مراجع ذیصلاح مصوب شده بود، اما این تعداد در پایان سال به ۹۶ شهر رسید به طوری که در طول سال مطالعات محلات هدف بازآفرینی ۴۴ شهر دیگر استان نیز انجام شد.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: مطالعات محلات هدف بازآفرینی ۵۱ شهر استان خراسان رضوی از سال ۱۳۸۵ تا سال ۱۴۰۲ انجام گرفته بود لذا در یک اقدام و فعالیت فشرده طی سال گذشته مطالعات محلات هدف بازآفرینی ۴۴ شهر توسط این اداره کل انجام شد.

داعی اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی برای ایجاد تحرک در تولید مسکن در بافت‌های فرسوده شهری، پارسال علاوه بر بسته تشویقی شورای عالی شهرسازی و معماری، بسته تشویقی بومی را برای همه ۹۶ شهر استان تهیه کرد به طوری که هم اینک همه شهر‌های استان دارای بسته تشویقی بومی برای تولید مسکن در بافت‌های فرسوده هستند.

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • الزامات و برنامه زمانبندی تشکیل مرکز ملی داده‌های زیارت بررسی شد
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • مبنای کار در مدیریت منابع آبی مشارکت تشکل‌های کشاورزی است
  • افزایش۱۴ درصدی تولید گوشت‌مرغ در خراسان رضوی
  • بهره برداری از هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی بهره برداری شده است