Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-08@17:49:26 GMT

صدای اعتراض سیدجواد هاشمی هم بلند شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۵۹۴۶

ساعت24-سید جواد هاشمی تهیه‌کننده و کارگردان فیلم «پیشونی سفید 2» با انتشار یادداشتی خطاب به رئیس سازمان سینمایی از وضعیت اکران فیلم‌ها در سینماها گلایه کرد.

متن یادداشت سید جواد هاشمی خطاب به محمد مهدی حیدریان بدین شرح است: «چند سالی‌ست تلاش می‌کنم با بضاعت اندکم و البته با حمایت معنوی دوستانی چون علیرضا تابش، ابراهیم داروغه‌زاده و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برای کودکان و نوجوان سرزمین‌ام، فیلم بسازم.

فکر نمی‌کنم تاکنون درگیر جذب سرمایه برای تولید؛ مخصوصا در حوزه کودک و نوجوان، شده باشید و اگر اشتباه می‌کنم پس خوب درک می‌کنید که چقدر سخت است، تهیه فیلمی بدون حمایت مالی از نهادهایی که سالهاست ادعا می‌کنند کودکان و نوجوانان مهم هستند، حالا که بسیار طاقت فرسا و سخت فیلمی ساختم که با اقبال فراوان تماشاگران روبرو شده است، آن هم در محرم و صفر و در منگنه اکران 6 فیلم کمدی دیگر، انتظار داشتم از سمت سازمان تحت مدیریت شما حمایت شوم و حداقل اگر به سانس‌های فیلم اضافه نمی‌کنند از آن کم نکنند!!

«پیشونی سفید» 2 فیلم خانواده است اما هم اکنون که در هفته اول جزو 7 فیلم پرفروش اعلام شده است، به ندرت پس از ساعت 19 سانسی در سینما دارد و تمام سانس‌های مناسب شب به سینمای پر قدرت که از همه جا حمایت مالی می‌شوند اختصاص یافته، خواهشمندم یا ادعا نفرمایید یا عمل بفرمایید.»

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۵۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت اوکراین از خنثی‌سازی طرح روسیه برای ترور «زلنسکی»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندیپندنت، سرویس اطلاعات خارجی اوکراین (SBU) امروز سه شنبه از بازداشت ۲ نفر که قصد ترور زلنسکی را داشتند، خبر داد.

بر اساس اعلام این رسانه، کی‌ یف ادعا کرد که رییس جمهور اوکراین چندین بار از آغاز عملیات نظامی ویژه نظامی مسکو در فوریه ۲۰۲۲ مورد هدف روسیه قرار گرفته است.

به گزارش ایندیپندنت، اوکراین مدعی شد که دو مقام امنیتی این کشور که در توطئه هماهنگ‌ شده اس از سوی روسیه قصد ترور مقامات ارشد کی‌ یف از جمله ولودیمیر زلنسکی را داشتند، بازداشت شدند.

اوکراین مدعی خنثی‌سازی طرح روسیه برای ترور زلنسکی شد

سرویس امنیتی اوکراین ادعا کرد که ماموران روس را در سرویس گارد دولتی اوکراین دستگیر کرده است که برای ترور رئیس‌جمهور اوکراین و دیگر مقامات ارشد دولتی برنامه‌ ریزی می‌ کردند.

سرویس امنیتی اوکراین در پستی در کانال تلگرامی خود ادعا کرد: کارآگاهان ضداطلاعاتی و سرویس امنیت ملی اوکراین طرح سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) برای حذف رییس‌ جمهور اوکراین و دیگر مقامات ارشد نظامی و سیاسی را خنثی کردند.

این در حالیست که کی یف تا کنون اسناد و مدارکی دال بر اثبات ادعای خود ارائه نکرده است.

کد خبر 6099667

دیگر خبرها

  • آسترازنکا واکسن کرونای خود را از بازار جمع می‌کند
  • بادامکی:این همه فحش در اصفهان خوردیم چرا صدای کسی در نیامد؟ / شاید هاشمی نسب برای ما کری می‌خواند/چشمی اخراج می‌شد قشقرق به پا می‌کردند!
  • اصفهان قطب مدیریت پسماند در کشور است
  • دیدار مناف هاشمی با دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا
  • ادعای اوکراین: توطئه ترور زلنسکی توسط عوامل روسیه خنثی شد
  • روایت اوکراین از خنثی‌سازی طرح روسیه برای ترور «زلنسکی»
  • کدام دانشگاه‌ها به جنبش حمایت از فلسطین پیوسته‌اند؟ | اینفوگرافیک
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • کنسرت‌های اردیبهشتی کدامند؟
  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین: این صدای آمریکاست! | چند دانشجو بازداشت شده‌ اند؟