Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@23:00:52 GMT

تارتار از یک پدیده جدید رونمایی کرد(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۵۹۶۴

هافبک 22 ساله پارس جنوبی جم اجازه نداد جای خالی میثم نقی زاده باتجربه در ترکیب این تیم به چشم بیاید.

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم پارس جنوبی جم در شرایطی به مصاف استقلال خوزستان رفت که چند بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشت. میثم نقی زاده، عماد میرجوان، ابراهیم صالحی و امیر میربزرگی بازیکنانی بودند که به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این جمع نقی زاده و میربزرگی حتی به اهواز هم سفر نکردند و به همین خاطر تارتار در ترکیب تیمش از برخی جوان ها استفاده کرد.
یکی از بازیکنان جوان پارس جنوبی مقابل استقلال خوزستان نیما انتظاری بود؛ هافبک 22 ساله ای که سال قبل در خونه به خونه بابل توپ می زد و امسال به جمع شاگردان تارتار اضافه شده است. انتظاری در بازی دیروز در پست هافبک تدافعی جایگزین نقی زاده شد و به خوبی توانست جای کاپیتان تیمش را پر کند.


این بازیکن جوان که در دیدارهای قبلی نیز کم و بیش به میدان رفته بود، نوید روزهای خوبی را برای پارس جنوبی جم می دهد. انتظاری در بازی با پیکان در جام حذفی هم 120 دقیقه بازی کرد و یکی از نفرات خوب تیمش بود و حالا مقابل استقلال خوزستان هم خوب کار کرد و نظر مثبت مهدی تارتار را جلب کرد. بی تردید انتظاری با ادامه این روند خوب در آینده بیشتر به چشم خواهد آمد.


پارس جنوبی جم سال گذشته نیز با هدایت مهدی تارتار بازیکنان گمنام زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرد و حالا نیز در شرایطی که 12 بازیکن این تیم در ابتدای فصل جدا شدند، می تواند این شرایط را تکرار کند.

 

 

 

پارس جنوبی جم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۵۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت، جایگاه واقعی این تیم رده چهاردهم جدول لیگ برتر نیست. - اخبار ورزشی -

محمد آبشک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت استقلال خوزستان بعد از تساوی بیرون از خانه مقابل گل‌گهر اظهار داشت: شرایط تیم ما بد نیست و در چند بازی اخیر، به غیر از بازی با پیکان نتایج خوبی گرفتیم. در بازی با پیکان هم مستحق باخت نبودیم و چند موقعیت خوب را از دست دادیم. در حال حاضر شرایط روحی تیم خوب است و در بازی قبلی هم با اینکه با دو گل از گل‌گهر عقب افتادیم، ولی جبران کردیم.

پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم

 

وی در مورد شانس ماندن تیمش در لیگ برتر تأکید کرد: ما اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم و تمام هدف‌مان این است که در جدول چند پله خودمان را بالا بکشیم. استقلال خوزستان در این فصل خیلی بدشانس بود و در چند بازی در دقایق آخر گل خورد، تیم ما از لحاظ فنی تیم خوبی است و جای استقلال خوزستان، چهاردهم جدول نیست.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان راجع به جدایی‌اش از فولاد خوزستان و اینکه مدیران این باشگاه در آخرین لحظه او را کنار گذاشتند، گفت: دوست ندارم در این مقطع در مورد این موضوع صحبت کنم و در یک زمان مناسب صحبت خواهم کرد.

آبشک در پاسخ به این پرسش که کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد، تصریح کرد: استقلال و پرسپولیس رقابت نزدیکی دارند و هر دو با خصوصیات فنی متفاوت نتایج خوبی می‌گیرند. پیش‌بینی سخت است، ولی من شانس قهرمانی استقلال را بیشتر می‌دانم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • تارتار و هدایت ملوان با درد شدید (عکس)
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!