Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > پلیس - ایلنا نوشت: رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال قانون خودروهای فاقد معاینه فنی از ابتدای آبان‌ماه خبر داد.

سرهنگ محمد رازقی، رئیس مرکز کنترل ترافیک این پلیس درباره تمدید معاینه فنی خودروها اظهار کرد: از اول آبان ماه کد معاینه فنی تمام دوربین‌های ثبت تخلفات شهری فعال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودروهایی که فاقد معاینه فنی باشند مورد اعمال قانون قرار می‌گیرند و شامل جریمه می‌شوند.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد: با نزدیک شدن به فصل زمستان، احتمال آلودگی هوا که به علت وارونگی هوا اتفاق می‌افتد افزایش می‌یابد. رازقی در انتها یادآور شد: توصیه می‌شود رانندگانی که خودروهای آن‌ها فاقد معاینه فنی است به مراکز تمدید معاینه فنی مراجعه کنند تا با رفع نواقص ایمنی و تجهیزات فنی خودروی خود، سهمی در کاهش آلودگی شهر تهران داشته باشند.

۴۲۲۳۸

کلید واژه‌ها : پلیس - پلیس راهور - جرایم رانندگی - رانندگی - معاینه فنی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پلیس پلیس راهور جرایم رانندگی رانندگی معاینه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۵۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

امتداد - معاون دادستان مرکز استان لرستان دستور داد رفع توقیف وسایل نقلیه از پارکینگ، مشروط به احراز بیمه نامه معتبر شخص ثالث باشد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، طبق قانون بیمه شخص ثالث، کلیه دارندگان وسایل نقلیه زمینی مکلفند بیمه نامه شخص ثالث معتبر تهیه کنند و در صورت نداشتن بیمه نامه، توسط پلیس راهور و راه توقیف خواهند شد.

 

 

 بر اساس دستور معاون دادستان استان لرستان در اجرای مواد ۲ و ۴۲ قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب ۱۳۹۵ ، در صورت توقیف وسایل نقلیه موتوری(خودرو و موتورسیکلت)، رفع توقیف و خروج از پارکینگ مشروط به احراز دارا بودن بیمه نامه معتبر شخص ثالث وسیله نقلیه خواهد بود.

لازم به ذکر است دستور معاون دادستان مرکز استان به نیروی انتظامی، پلیس راهور و پلیس راه اعلام شده است.

این دستور متعاقب مکاتبه و پیگیری صندوق تامین خسارت های بدنی شعبه استان لرستان به دادگستری کل استان صادر شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل