Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی کشتی فرنگی امیدها برای معرفی ترکیب اصلی‌اش در مسابقات جهانی رومانی در ۴ وزن تمرین مسابقه‌ای برگزار خواهد کرد. ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با توجه به لغو چندین تورنمنت بین‌المللی از سوی فدراسیون کشتی به دلیل مشکلات مالی، کادرفنی تیم‌های ملی کلیه رده‌های سنی برای انتخاب آماده‌ترین‌ها و بهترین‌ها با مشکلاتی مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحالیکه پیش از این کادرفنی تیم ملی آزاد امید در یک وزن مسابقه انتخابی برگزار کرد تا ملی‌پوش جهانی رومانی مشخص شود، فرنگی‌کاران با تمرین مسابقه‌ای ابهام اوزان 72، 87، 97 و 130 کیلوگرم را برطرف خواهند کرد.

بعد از اینکه مشخص شد تیم امید امین کاویانی‌نژاد و امین میرزازاده را در اوزان 72 و 130 کیلوگرم به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت، دو وزن دیگر به ابهامات تیم ملی اضافه شدند.

کادرفنی فرنگی امید قصد برگزاری مسابقه انتخابی درون اردویی را نخواهد داشت و با تمرین مسابقه‌ای تکلیف این وزن‌ها را مشخص می‌کند. اردوی امیدها که از امروز در خانه کشتی آغاز شده، تا روز 6 آبان ادامه خواهد داشت و سپس فرنگی‌کاران سه روز استراحت خواهند کرد و از 10 آبان مجددا به خانه کشتی می‌آیند تا آخرین روزهای تمرینی خود را در اردوی متصل به اعزام دنبال کنند. این تیم روزهای 20 و 21 آبان در مسابقات جهانی امید روی تشک خواهد رفت.

انتهای پیام/

R1435/P1435/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۶۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی

 اردوی تیم ملی دوچرخه سواری مردان و بانوان ایران در رده سنی بزرگسالان، امید و جوانان تا بیست و یکم اردیبهشت  به میزبانی پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.
 آیدین علیاری در رده بزرگسالان، در رده امید،علی لبیب و در رده جوانان، پردیس فیض اللهی به عنوان نمایندگان آذربایجان شرقی در این اردو حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش‌رنگ و لذیذ به شیوه خاله‌ها!
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس فرانسه را کسب کردند