Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@03:36:55 GMT

گلایه ساکنان نصیرآباد از وجود سگ‌های ولگرد + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۶۰۸۱

گلایه ساکنان نصیرآباد از وجود سگ‌های ولگرد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ جولان آزادانه سگ‌های ولگرد در مجاورت منازل مسکونی شهرک نصیرآباد شهرستان شهریار باعث اذیت و آزار ساکنان این منطقه شده و شهروندخبرنگار ما فیلمی را تهیه و ارسال کرده است.

منبع: علیرضا - تهران (شهریار)

 

 

بیشتر بخوانید: جولان سگ‌های ولگرد در خیابان‌های ماسال! + فیلم 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید    انتهای پیام/   تردد آزادانه سگ‌های ولگرد در شهرک نصیرآباد + فیلم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات مردم دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۶۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوسازی موذیانه مدعیان حمایت از حیوانات و معضل افزایش حیوانات ولگرد

عباس محمدی، کارشناس محیط زیست در یادداشتی به مناسبت روز جهانی زمین با اشاره به معضلِ قابل حلِ حیوانات ولگرد نوشت: مطابق بند ۱۵ ماده‌ ۵۵ قانون شهرداری‌ها "جلوگیری از شیوع امراض ساریه‌ی انسانی و حیوانی و…جمع‌آوری حیوانات بی صاحب و دفع حیوانات مریض، مزاحم، و ولگرد" وظیفه‌ شهرداری است. درمحیط‌های روستایی، همین وظیفه به استناد بند ۳۱ ماده ۱۰ اساسنامه‌ سازمان دهیاری‌ها، برعهده‌ دهیاری است. بدیهی است که در دیگر نقاط هم، سازمان حفاظت محیط زیست و اداره‌های بهداشت حسب وظیفه‌ ذاتی خود باید حیوانات ولگرد را جمع‌آوری کنند.

اما، جوسازی عده‌ای که موذیانه خود را "حامی حیوانات" می‌خوانند و نمی‌خواهند بپذیرند که وجود حیوانات رهاشده مشکلی بزرگ برای بهداشت عمومی و محیط زیست (و ستمی به خود این حیوانات) و خطری مرگبار برای حیوانات دیگر است، و همچنین کم‌اعتنایی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به موضوع محیط زیست و سرگرم شدن‌شان به اموری دیگر سبب شده که تعداد حیوانات ولگرد در سال‌های اخیر بسیار زیاد و این معضل بسیار جدی شود.

به‌جز مسأله‌ گزیدگی و خطر انتقال انواع انگل و بیماری از طریق تماس مستقیم، مدفوع این حیوانات هم یک عامل آلوده‌کننده‌ زمین است که به هیچ‌وجه نمی‌توان آن را نادیده گرفت. برای مثال، در مسیرهای کوه‌پیمایی شمال تهران فضولات سگ‌ها، و در بوستان‌ها و فضاهای سبزِ حاشیه‌ پیاده‌روها فضولات گربه‌ها چشم را می‌آزارد و مطمئنا سبب انتقال انواع انگل هم هست. حامیان دروغین حیوانات و مبلغان غذارسانی به سگ و گربه‌های ولگرد، کار را به جایی رسانده‌اند که منتقدان را مورد فحاشی و تهدید و ارعاب قرار می‌دهند که این، نتیجه‌ مماشات مسئولان با خلاف‌کاری‌های این قشر است.

روز زمین فرصتی است که از شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، و مسئولان حفظ محیط زیست و بهداشت بخواهیم وفق قانون و مقررات موجود و با توجه به بخشنامه‌ مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ دادستان کل کشور به وزیر کشور، نسبت به جمع‌آوری حیوانات ولگرد و برخورد قانونی با غذارسان‌ها و مسببان افزایش جمعیت سگ و گربه‌های ولگرد اقدام کنند.

منبع: خبر آنلاین

دیگر خبرها

  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه
  • رعب و وحشت اهالی شهر مهستان از پرسه آزادانه سگ‌های ولگرد + فیلم
  • رنجش اهالی شهرک زاینده رود اصفهان از جاری شدن فاضلاب در سطح معابر + فیلم
  • تفکیک از مبدا زباله سبب کاهش جمعیت سگ‌های ولگرد می‌شود
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می رسد
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می‌رسد
  • جوسازی موذیانه مدعیان حمایت از حیوانات و معضل افزایش حیوانات ولگرد
  • شماری از شهرک نشینان اسرائیلی محل نگه‌داری دام و گوسفندان متعلق به ساکنان کرانه باختری در «برقه» شرق رام‌الله را آتش زدند (فیلم)
  • روز ۱۹۸ طوفان‌الاقصی |حمله پهپادی به جولان اشغالی/ نشست کابینه جنگی اسرائیل برای بررسی بن بست در مذاکرات آتش بس
  • تصمیم بی سابقه آمریکا برای تحریم یک واحد از ارتش اسرائیل/  تصویب کمک نظامی ۲۶ میلیارد دلاری آمریکا به اسرائیل/ حمله پهپادی مقاومت عراق در جولان اشغالی/ احضار سفرای چند کشور توسط اسرائیل