Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > قضایی - معاون اول قوه قضائیه با اشاره به خواست دشمن مبنی بر تحت فشار قرار دادن معیشت مردم گفت: باید کاری کنیم که مردم در رفاه بیشتری باشند، در این راستا و به منظور مقابله با اخلالگران اقتصادی ضروری است هر شخصی که جرمش در دادگاه مشخص شد سریعا حکمش اجرا شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی قوه قضائیه، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در بیست و چهارمین جلسه کمیته قضایی شرق کشور با بیان اینکه دشمن پس از ناامیدی از تهدیدات نظامی، معیشت مردم را هدف قرار داده است، عنوان کرد: نظام سلطه با توسل به جنگ اقتصادی در توهم دستیابی به نیات شوم خود در مقابله با نظام اسلامی برآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یاد آور شد: دشمن با به کارگیری دو بازوی جنگ اقتصادی و جنگ روانی به صورت توأمان در صدد اخلال در نظام اقتصادی کشور برآمده است که همین موضوع لزوم مقابله بی امان با مفسدین اقتصادی به عنوان عوامل دشمن را می‌طلبد.

محسنی اژه‌ای تأکید کرد: یکی از وظایف مهم دستگاه قضایی و دستگاه‌های اجرایی، مقابله با هر نوع فساد و امر خلاف قانون است که موفقیت در این موضوع همچون همیشه، همراهی مردم را می‌طلبد. این مسئول عالی قضایی با اشاره به اینکه باید از همه ظرفیت‌ها و کمک مردم برای مقابله با فساد، قاچاق و مبارزه با کسانی که در نظام اقتصادی و ارزی ما اخلال می‌کنند، استفاده شود، اظهار کرد: پرونده‌هایی در خصوص تخلفاتی که در گمرک صورت گرفته در دست داریم که برخی از آن‌ها احکامشان هم صادر شده است، اکنون نیز پرونده‌هایی در دست بررسی وجود دارد. برخی پرونده‌های استان هرمزگان نیز در دادگاه‌های ویژه‌ای که اخیراً تشکیل شده در تهران رسیدگی می‌شود.

محسنی اژه‌ای با یاداوری این مطلب که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تمامی دیدار‌های خود بر روحیه جهادی و صبر تأکید می‌کنند، اظهار کرد: یگانه راه عبور کشور از این مرحله تاریخی، تلاش بی وقفه و حمایت از تولید ملی است. معاون اول قوه قضاییه تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مفاسد اقتصادی به ویژه قاچاق کالا را در دو حوزه رسیدگی و اجرا، گامی مهم به منظور حمایت از سرمایه‌گذاری، تولید داخلی، رونق کسب و کار و ایجاد بازدارندگی قضایی عنوان کرد.

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به اینکه امروز قدرت نظامی ایران نه تنها در مقایسه با دهه نخست انقلاب اسلامی بلکه در شاخص پیشرفت و توسعه حتی با سال گذشته نیز قابل مقایسه نیست، افزود: توان دفاعی کشور سبب شده است رژیم غاصب صهیونیستی در خصوص ادامه حیات نامشروع خود احساس خطر کند و صلابت نظام اسلامی و امنیت فراگیر در کشور، ترامپ و آمریکای جهانخوار را نگران کرده است.

۴۲۲۳۸

کلید واژه‌ها : فساد مالی - قوه قضاییه - غلامحسین محسنی اژه‌ای -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فساد مالی قوه قضاییه غلامحسین محسنی اژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۶۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش بی‌بدیل اساتید در مردمی‌سازی ارزش‌های سلامت محور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مفدا، متن پیام دکتر بهرام عین اللهی به شرح زیر است:

روز پاسداشت مقام معلم، ره نمایی است از تکریم، تعلیم و تربیت در فرهنگ عمیق ایران اسلامی ما و یادآوری است از آنها که در مسیر والاترین انسانهای تاریخ- پیامبران- قرار گرفتند. همانگونه که امام ما که خود والا معلم ایمان، شجاعت و اخلاص بود گفت: معلمی شغل انبیاست ...

استاد و معلم، آموزش و تربیت مخاطب انسانی، این سخت ترین تکلیفی که یک انسان می تواند بر عهده بگیرد را بر عهده گرفته است و تاثیر گذاری تاریخی خود بر شکل گیری یک جامعه دین مدار، اخلاق محور، عدالت بنیان و قدرتمند را به نظاره نشسته است.

نظام سلامت کشورمان مرهون اساتید گرانسنگی است که با دانش و تعهد خود نسلی شایسته از جامعه بهداشتی و درمانی کشور را تربیت نموده اند که امروز، کشور ما را به نمادی مثال زدنی از رشد و توسعه با کیفیت شاخص های سلامت در دنیا تبدیل نموده اند.

بی تردید حضور ارزشمند اساتید و آموزگاران زیر ساخت اصلی نظام سلامت کشور و سرمایه های اجتماعی کشورمان هستند و کارایی آموزش های آنان، آینده کشور و نظام بهداشت و درمان ما را تضمین خواهد نمود.

در سالی که با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم مزین شده است، نقش پیشرو و موثر اساتید عزیز در نهادمند نمودن و مردمی سازی ارزشهای سلامت محور از طریق نظام آموزشی، نقشی بی بدیل خواهد بود.

بسیاری از کشورهای دنیا سالهاست در مسیر فروپاشی نهاد گرانبهای خانواده قرار گرفته اند، اساتید ما الگوهای قابل تکثیری برای ترویج فرهنگ خانواده محور هستند.

در این روزها که دنیا در تب و تاب جنبش های اعتراضی نهاد علم و دانشجویان علیه جنایات بی سابقه و نسل کشی فرعون وار رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین است، صدای رسای اساتید و دانشجویان کشورمان به خصوص سپید پوشان نظام سلامت، نشانی است از راهبری پرچم پر افتخار حمایت از انسانیت توسط دستان توانمند مردم شریف ایران.

در پایان یادی کنیم از اساتید درگذشته حوزه سلامت در سال اخیر که بخشی از دارایی علمی کشورمان مرهون زحمات خالصانه آنان در مسیر رشد و تعالی ایران عزیز بوده است.

دکتر بهرام عین اللهی

کد خبر 6093920 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • نقش بی‌بدیل اساتید در مردمی‌سازی ارزش‌های سلامت محور
  • حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به هرمزگان سفر می‌کند
  • ۵ نکته مهم درباره برخورد دستگاه قضایی به دانه درشت ها
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • افزایش حقوق سربازان به اجرا در می آید؟
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • پس‌لرزه عروسی دختر در هتل گران | تکلیف خودتان را از حیث اقتصادی روشن کنید | چرا همیشه صحبت شما و فرزندانتان است؟
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد