Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-04@09:00:34 GMT

خبر پمپئو درباره دیدار ترامپ و کیم جونگ اون

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۶۱۱۷

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، یک مقام ارشد آمریکایی روز جمعه اعلام کرد که نشست آتی بین دونالد ترامپ و رهبر کره شمالی احتمالا در اوایل سال بعدی میلادی برگزار خواهد شد.

این مقام آمریکایی به خبرنگاران گفت: این جلسه احتمالا بعد از اوایل سال بعد برگزار خواهد شد.

مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا روز جمعه ابراز امیدواری کرد که دیدار با همتای کره شمالی خود به زودی برگزار شده و مقدمات گامی بزرگ به سمت خلع سلاح در نشست آینده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پامپئو در مصاحبه‌ای با صدای آمریکا در سفر به مکزیکو سیتی گفت که کیم دو هفته پیش به او گفته بود که به قول هایی که در اولین نشست با ترامپ داده بود پایبند است.

وی به صدای آمریکا گفت: من بسیار امیدوارم که  رهبرانمان هفته آینده بایکدیگر دیدار کرده و یا دیدار من و همتایم درباره این بحث ادامه داشته باشد تا زمانی که دو رهبر با یکدیگر دیدار می‌کنند فرصتی واقعی برای حرکت به سمت خلع سلاح وجود داشته باشد.

سخنگوی وزارت خارجه از صحبت درباره این مسئله که آیا پامپئو با همتای خود در واشنگتن دیدار خواهد کرد یا خیر امتناع کرد و گفت که دستور اعلام هیچ جلسه‌ای به او داده نشده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ

دستگیری دانشجویان معترض حامی فلسطین در دانشگاه "یو سی ال ای" در شهر لس آنجلس آمریکا/ رویترز مراسم روز جهانی کارگر در شهر هاوانا کوبا/ رویترز نصب دوش های سیار برای در امان ماندن از گرما در شهر مانیل فیلیپین/ رویترز نوشتن پیام های تشکر برای دانشجویان معترض حامی فلسطین در دانشگاه های آمریکا روی چادرهای اردوگاه های آوارگان جنگی در شهر رفح در جنوب نوار غزه/ رویترز گل های لاله در پارکی در شهر کی یف اوکراین/ رویترز برداشتن آب از چاهی در شهر کاسارا هند/ رویترز جشنواره بین المللی سبک زندگی مسلمانان در گروزنی روسیه/ تاس جو بایدن، رئیس جمهوری ایالات متحده، طی مراسمی در اتاق شرقی کاخ سفید، به جان کری، فرستاده ویژه ریاست جمهوری ایالات متحده در امور آب و هوا، مدال آزادی ریاست جمهوری، بالاترین افتخار غیرنظامی کشور را اهدا می کند./ POOL خانواده اسرای اسرائیلی در اختیار حماس در جریان اعتراضاتی یک بزرگراه در شهر تل آویو را مسدود کرده اند./ خبرگزاری فرانسه سفر تبلیغاتی دونالد ترامپ به شهر "فری لند" ایالت میشیگان آمریکا/ رویترز یک کلونی زنبورهای عسل روی چراغ های راهنمایی رانندگی در شهر نیویورک آمریکا اعضای کمیته اقدام مشترک باشگاه مطبوعاتی شهر کراچی پاکستان در حال برگزاری تظاهرات اعتراضی برای حقوق روزنامه نگاران به مناسبت روز جهانی آزادی مطبوعات در باشگاه مطبوعاتی کراچی هستند./ زوما تظاهرات ضداسرائیلی دانشجویان در استانبول در همبستگی با اعتراات دانشجویان در دانشگاه های آمریکا بر ضد نسل کشی اسرائیل در نوار غزه/ زوما پانداهای باغ وحشی در چین/ زوما گوزنی در یک مزرعه کلزا/ آلمان/ dpa خشک کردن محصول ذرت از سوی کشاورزان بنگلادشی/ زوما کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ اعتراضات روز جهانی کارگر

دیگر خبرها

  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ