Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-08@18:44:43 GMT

تخصیص ۱۰۰درصدی صدقات به ۷ نیاز محرومان

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۶۱۵۵

تخصیص ۱۰۰درصدی صدقات به ۷ نیاز محرومان

خراسان شمالی- محمود بادله گزارشی درخصوص صدقات پرداخت‌شده توسط نیکوکاران استان، در نیمه نخست امسال ارائه کرد.

 به گزارش قدس آنلاین، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، محمود بادله، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان شمالی با اعلام اینکه طی نیمه نخست امسال دو میلیارد و ۲۰۵ میلیون تومان صدقه در این استان پرداخت‌شده است، گفت: نیکوکاران این استان طی مدت مشابه سال گذشته یک میلیارد و ۹۸۵ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که این رقم ۱۱ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی زمینه هزینه کرد صدقات را در هفت بخش اساسی نیاز مددجویان دانست وبیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده ۲۵ درصد صدقات برای ازدواج نیازمندان،۲۳ درصد برای کمک موردی، ۲۰ درصد برای احداث مسکن مناسب،۱۰ درصد در بخش فرهنگی، ۱۰ درصد در بخش درمان، هفت درصد در بخش پرداخت وام‌های ضروری و پنج درصد در بخش اشتغال نیازمندان هزینه می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه با تأکید بر پرداخت صدقات به شیوه‌های نوین گفت: با توجه به مشکلات موجود در پرداخت صدقات به شیوه سنتی ازجمله هزینه‌بر بودن، فرسودگی اسکناس، عدم حضور مشترک در منزل و سرعت بخشی به ارائه خدمات به محرومان پرداخت به شیوه‌های الکترونیکی بسیار کاربردی و مهم است.

بادله ادامه داد: مردم نیکوکار استان خراسان شمالی می‌توانند برای پرداخت آسان و سریع کمک‌های مردمی به‌صورت الکترونیکی و غیرحضوری درزمینهٔ صدقات، اکرام ایتام و محسنین از طریق کد #۰۵۸*۸۸۷۷* و یا شماره‌گیری ۰۹۶۸۸۷ از تلفن ثابت و همراه و همچنین نصب نرم‌افزار سکه اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خراسان شمالی مشارکت مردمی نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۶۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | طوفان شن وحشتناک با سرعت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعتی در خراسان شمالی!

طوفان باعث حوادثی همچون سقوط درختان بر روی کابل‌های برق، خودروها و معابر و همچنین ریزش سقف دو واحد مسکونی شد. در پی ریزش سقف این منازل امدادگران یک زوج به همراه فرزند ۲ ساله‌شان را از زیر آوار نجات دادند.

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904279

دیگر خبرها

  • رفع هشت نقطه پرحادثه در شبکه راه‌های خراسان شمالی
  • ببینید | طوفان شن وحشتناک با سرعت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعتی در خراسان شمالی!
  • تشنگی سد‌های خراسان‌شمالی با وجود افزایش بارندگی‌ها/ بهبود کشاورزی با بارندگی️
  • تخصیص میزان واقعی ارز دارو تابع چه شرایطی است؟
  • تجمع مردمی حمایت از اجرای طرح نور در مرکز خراسان شمالی
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • سهم ناچیز سدهای خراسان شمالی از بارش‌ها/ آب ذخیره کمتر شد
  • سرمایه‌گذاری خارجی ۱۰.۷ میلیون دلاری در خراسان شمالی
  • میانگین بارش در خراسان شمالی ۸۲ درصد افزایش پیدا کرده است
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار