Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@18:31:25 GMT

سرنوشت افشانی به کجا رسید؟

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۶۲۶۸

به گزارش فارس،‌ محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران به نامه ای که برای وزارت کشور ارسال کرده بود اشاره کرد و گفت: شورایاری ها ۴ دوره برگزار شده است؛ در حال حاضر موانعی وجود دارد که در این باره نامه ای به وزارت کشور ارسال کردیم.

وی ادامه داد: در نامه ذکر کردیم که علیرغم مشکلات و موانع قانونی برگزاری انتخابات شورایاری‌ها نقش مهمی در کاهش مشکلات مردم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورایاری‌ها به عنوان بازوی نظارتی شورا در محلات و پل ارتباطی شهروندان و شورا و دیده‌بان حاضر و ناظر در محلات هستند.

وی با بیان اینکه موانعی ایجاد شده بود، گفت: نامه‌نگاری در خصوص برگزاری انتخابات شورایاری‌ها با وزارت کشور انجام داده ام تا بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم.

هاشمی  در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت کشور پاسخ نامه شما را داده است، گفت: در فضای مجازی اعلام کرده‌اند که پاسخ نامه داده شده است ولی به دست شورا هنوز نامه‌ای نرسیده است.

وی در پاسخ به این پرسش که قرار بود از طرف وزارت کشور نامه‌ای در خصوص تعیین تکلیف سرنوشت شهردار تهران به شورا ارسال شود، گفت: در این باره هم هنوز نامه‌ای به شورا نرسیده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۶۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت پرستاری و مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عباس عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت در نشست امضای تفاهم نامه همکاری با مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت، گفت: افزایش بار بیماری‌های مزمن و صعب العلاج و  تبعیت نکردن بیماران از درمان پس از ترخیص، از جمله چالش‌های نظام سلامت در ایران است که علاوه بر پیامد‌هایی نظیر بستری مجدد و مراجعات برنامه ریزی نشده به اورژانس ها، هزینه هنگفتی را به بیمار و نظام سلامت تحمیل می‌ کند.

معاون پرستاری وزارت بهداشت افزود: معاونت پرستاری در راستای پاسخ به این نیاز، واحد‌های آموزش و پیگیری بیمار را پس از یک دوره طرح آزمایشی، در سال ۱۴۰۱ در بیمارستان‌های سراسر کشور راه اندازی کرد که در حال حاضر، به پیگیری پس از ترخیص بیماران مبتلا به ۱۱ بیماری مزمن و صعب العلاج می‌پردازند.

 عبادی درباره هدف از واگذاری طرح تحقیقاتی به مرکز تحقیقات بیمه سلامت گفت: هدف از انجام این طرح تحقیقاتی، تعیین میزان صرفه جویی ریالی ناشی از تاثیر مداخله واحد‌های آموزش و پیگیری بیمار بر شاخص‌های بستری مجدد، رضایتمندی بیماران و مراجعات غیرضروری به اورژانس بیمارستان است.

معاون پرستاری وزارت بهداشت امضای این تفاهم‌نامه را گامی مهم برای ارتقای کیفیت خدمات پرستاری و بهینه‌سازی نظام سلامت در ایران دانست و گفت: در این تفاهم‌نامه، همکاری در زمینه‌های مختلفی از جمله طراحی و اجرای طرح‌های تحقیقاتی، تبادل اطلاعات و یافته‌های علمی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و همایش‌های علمی پیش‌بینی شده است.


این تفاهم نامه با هدف ارتقای کیفیت خدمات پرستاری و بهینه‌سازی نظام سلامت به امضای  عباس عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت و محمد عفت پناه سرپرست مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت رسید.

دیگر خبرها

  • نامه اسرائیل به ۳۲ کشور جهان برای تحریم موشکی ایران!
  • استفاده از کمکهای مشورتی والدین دانشجویان برای پیشبرد اهداف وزارت
  • وزیر علوم: تلاش برای تحقق شعار سال وظیفه همه اقشار به ویژه دانشگاهیان است
  • تلاش برای تحقق شعار سال وظیفه همه اقشار به ویژه دانشگاهیان است
  • سهمیه امریه سربازی دانشجویان پسادکتری تخصیص یافت
  • گرده افشانی نخیلات در شهرستان مهر
  • حمایت شورا از پاسخ قاطعانه سپاه به رژیم صهیونیستی
  • بلاتکلیفی توزیع آنلاین دارو‌های بدون نسخه
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت پرستاری و مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت
  • ماجرای نامه گلایه آمیز مرندی به رئیس جمهور/ موازی کاری وزارت بهداشت در برنامه سلامت خانواده