Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قصرشيرين - ايرنا - مسئول معاونت استاندارد شهرستان هاي غرب استان کرمانشاه مستقر در قصرشيرين گفت: يک هزار و 88 مورد بازرسي از کالاهاي صادراتي گمرکات پرويزخان ، خسروي و بازارچه مرزي سومار در 6 ماه گذشته صورت گرفته است.

نورالدين ابراهيمي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با گراميداشت روز جهاني استاندارد ، افزود: اين بازرسي ها در زمينه اوزان ، برچسب انرژي ، علامت استاندارد ، تاريخ مصرف و کدهاي 10 رقمي استاندارد از واحدهاي صنفي صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: همچنين در نيمه نخست امسال از سوي اداره استاندارد ، 74 مورد مجوز صادرات و واردات ، 189 مورد نمونه آزمون ، 717 مورد بازرسي از محل تمرکز توزيع و فروش در سطح شهرستان هاي سرپل ذهاب ، قصرشيرين و گيلانغرب ، يک هزار و 82 مورد آزمون نازل هاي جايگاه هاي سوخت ، 274 مورد بازرسي از واحدهاي توليدي زلزله زده نيز انجام شده است.
مسئول معاونت استاندارد شهرستان هاي غربي استان کرمانشاه بيان کرد: همچنين در مدت زمان ياد شده ، سه هزار و 223 مورد بازرسي از وسايل سنجش سبک ، يک هزار و 30 مورد علامت گذاري وسايل توزين در سطح و يک هزار و 80 مورد بازرسي از باسکول هاي چرخه دار انجام شده است.
ابراهيمي ادامه داد: به منظور نظارت بر کيفيت توليدات ، 249 نمونه از خطوط توليد و انبارهاي واحدهاي توليدي استان نمونه برداري شد که اين نمونه برداري ها نتيجه بازديدهاي ادواري است که بدون اطلاع قبلي و به صورت سر زده از واحدهاي توليدي مختلف در حوزه هاي ساختماني ، شيميايي و صنايع غذايي انجام شد.
وي اضافه کرد که اين بازرسي ها با هدف اطمينان از استمرار کيفيت فرآورده هاي توليدي انجام مي شود که در صورت مشاهده کالاهاي بدون کيفيت لازم ، برخوردهاي لازم از سوي اداره استاندارد انجام مي شود.
وي افزود: استاندارد ، تدوين قوانين و مقررات براي تعيين کيفيت و کميت کالاها و خدمات است و اگر به خوبي اجرا شود مزاياي بسيار زيادي از جمله کاهش هزينه ها را نيز به همراه دارد.
قصرشيرين در غرب کرمانشاه بيش از 27 هزار تن جمعيت و 186 کيلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد اين مرزها ، 2 مرز فعال خسروي و پرويزخان قرار دارد.
7079/3012/8066
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۶۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در قصرشیرین

دریافت 42 MB کد خبر 6098767

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در قصرشیرین
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور ساخته شد
  • ساخت زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور با قابلیت بازرسی و عملیات مختلف
  • زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور با قابلیت بازرسی ساخته شد
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • تحقق ۱۲۸ درصدی آزمون کمیت محصولات پیش بسته بندی
  • صادرات بیش از ۳۳۲ هزار تن کالای غیرنفتی از کهگیلویه و بویراحمد طی یک‌ماه