Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان ایلام از زائران خواست در مراجعه به مرز مهران خودروهای خود را در پارکینگ‌های شناسنامه‌دار و مجهز پارک کنند. آفتاب‌‌نیوز : سردار «نورعلی یاری» در مرز مهران اظهار کرد: امسال زیرساخت‌های استان ایلام و شهر مرزی مهران برای میزبانی از زائران اربعین حسینی با تلاش‌های صورت گرفته آماده‌تر از سال‌های گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به چهار بانده شدن بخشی از عظیمی از محور ۸۵ کیلومتری ایلام به مهران گفت: ترافیک در جاده‌های استان منتهی به پایانه مرزی مهران و روان و کم‌حجم می‌باشد و تردد به آسانی در جاده‌ها در جریان است.
فرمانده انتظامی استان ایلام ساماندهی مناسب پارکینگ‌های شهر و اطراف مهران را از دیگر اقدامات خوب دستگاه‌های متولی دانست و از زائرانی که با خودروهای شخصی در شهرستان مرزی مهران شده‌اند خواست وسایل نقلیه خود را در پارکینگ‌های شناسنامه‌دار و معتبر که دارای امکانات و تجهیزات مناسب هستند پارک کنند.
وی با اشاره به ورود سامانه بارش‌زا به استان و احتمال وقوع بارندگی در روزهای آینده گفت: پارک خودرو در زمین‌های کشاورزی اطراف شهر مهران باعث بروز مشکلاتی برای زائران در زمان برگشت خواهد شد.
یاری در ادامه به اجرای طرح پیشگیری از سرقت ویژه اربعین حسینی(ع) در شهر مهران اشاره کرد و یادآور شد: گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس آگاهی و دیگر رده‌های تخصصی بر پارکینگ‌ها و نقاط مختلف شهر مهران نظارت خواهند داشت.
فرمانده انتظامی استان ایلام از زائران خواست ضمن رعایت همه جوانب حفاظتی و مراقبتی برای پیشگیری از سرقت خودرو و محتویات داخل آن، از پارک وسیله نقلیه خود در مکان‌های پرده خودداری کرده و بکوشند وسایل قیمتی مدارک خود را در داخل خودرو جا بگذارند.ایسنا  کد خبر: ۵۵۱۸۸۶ تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲

منبع: آفتاب

کلیدواژه: زائران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۶۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا در تهران قدیم خودروها وسط خیابان پارک می‌کردند؟

همشهری آنلاین – حسن حسن‌زاده: پارک خودرو در حاشیه خیابان اگرچه امروز یک تصویر آشنا برای همه شهروندان است، اما روزگاری در تهران رسم بود که رانندگان خودروهای خود را درست در وسط خیابان پارک کنند. این تصویر جالب از خیابان سعدی تهران به سمت میدان مخبرالدوله که در دهه ۳۰ ثبت شده است، قوانین شهری متفاوت آن روزگار را نشان می‌دهد. همان روزها که اگرچه شمار خودروها بسیار کمتر بود اما رانندگان باید برخلاف قوانین فعلی، خودروهای خود را در وسط خیابان پارک می‌کنند. موضوعی که اگرچه امروز هم در برخی معابر تهران مشاهده می‌شود اما علت آن کمبود جای پارک حاشیه‌ای است.

کد خبر 848303 برچسب‌ها هویت شهری همشهری محله خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس تاریخ عمومی ایران حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • ۵۰‌ درصد تردد زوار عراق از مرز مهران است
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • سد کنجانچم دشت مهران پرآب شد
  • ایجاد ۳۰هزار پارک حاشیه‌ای در مناطق یک، ۴ و ۵ | ۱۰ پارکینگ جدید در تهران ساخته می‌شود
  • چرا در تهران قدیم خودرو‌ها وسط خیابان پارک می‌کردند؟
  • سد کنجانچم دشت مهران را آبیاری می‌کند
  • جیغ و شیون شهروندان تبریزی برای غرق خودروهایشان در سیل! | فیلم
  • چرا در تهران قدیم خودروها وسط خیابان پارک می‌کردند؟