Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@18:46:11 GMT

مقر فرماندهی نیروهای اماراتی در یمن هدف قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۶۶۴۶

مقر فرماندهی نیروهای اماراتی در یمن هدف قرار گرفت

تهران - ایرنا - نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن صبح امروز (شنبه) در عملیاتی، ساختمان مقر فرماندهی متجاوزان اماراتی در ساحل غربی یمن را هدف قرار دادند.

به گزارش روز شنبه شبکه خبری 'المسیره' ، ارتش و کمیته های مردمی یمن در بیانیه ای از آغاز عملیاتی در هدف قرار دادن ساختمان فرماندهی متجاوزان اماراتی در ساحل غربی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بیانیه آمده است: عملیات مشترک ارتش و کمیته های مردمی یمن بر اساس اطلاعات دقیق علیه متجاوزان اماراتی در ساحل غربی صورت گرفته است .
هنوز رسانه های اماراتی و عربستانی نسبت به این عملیات واکنشی نشان نداده اند.
نیروهای یمنی همچنین صبح امروز به چندین موضع مزدوران عربستانی در استان 'مارب' حمله کردند.
یک منبع نظامی در این ارتباط گفت: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در چند نوبت به مواضع مزدوران عربستانی در نزدیکی منطقه 'هیلان' در شهر 'صرواح' حمله کرده و خسارات جانی و مالی زیادی به آنها وارد کردند.
عربستان از روز ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن، فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن 'عبدربه منصور هادی' رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیاده خواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.
تجاوز سعودی ها به یمن تاکنون منجر به کشته شدن بیش از 16هزار یمنی بی گناه و ویرانی این کشور شده است.
خاورم** 1453**1651

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي يگان موشكي ارتش يمن امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۶۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد

وام خوداشتغالی، کمک بلاعوض، قرض‌الحسنه و خدمات در حوزه مسکن، جهیزیه، لوازم ضروری زندگی و درمان از جمله درخواست‌های مردمی در میز خدمت ستادهای استانی کمیته امداد امام خمینی(ره) در دور دوم سفر رییس جمهور به استان سمنان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سمنان برپایی ستادهای ارتباطات مردمی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر رییس جمهور به این استان در بهار ۱۴۰۳ برشمرد و  گفت: برپایی میزهای خدمت و ستاد پاسخگویی، اصلی‌ترین برنامه‌های سفرهای استانی رییس جمهور و گواه مردمی بودن دولت آیت‌الله رییسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۸۰ کشور از ایران اکسپو استقبال کردند/ حضور هیات عربستانی
  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد
  • سیدحسین در دادسرا فرهنگ و رسانه
  • کاپیتان استقلال با شکایت فراجا به دادسرا رفت
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • حزب‌الله لبنان یکی از مقرهای فرماندهی صهیونیستی را موشک‌باران کرد