Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت هفته سلامت روز شنبه همایشی با حضور علیرضا آشناگر معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین، منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین، بهرامی مدیرکل بیمه سلامت، بسحاقی رئیس هسته گزینش سازمان بیمه سلامت، مریم بیدخام مدیرکل اجتماعی استانداری، آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و جمعی از روسا، مدیران بیمارستانها و مراکز درمانی، موسسات طرف قرارداد، مدیران سازمانی بیمه گر، مدیران بخش های غیر دولتی و مسئولان دفاتر پیشخوان در استانداری قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن بهرامی در این همایش گفت: حدود ۴۰ میلیون نفر در کشور تحت پوشش بیمه سلامت هستند که ۳۳ میلیون نفر دفترچه بیمه رایگان دارند و در استان قزوین هم از ۵۰۰ هزار بیمه شده حدود ۴۰۰ هزار نفر بیمه رایگان دارند.

وی بیان کرد: تحت پوشش قرار دادن ۲۴۳ هزار نفر از روستائیان و ۶۵ هزار و ۷۱ نفر از کارکنان دولت، ۱۳ هزار و ۱۳۸ نفر سایر اقشار و ۲۷۲۵ نفر بیمه ایرانیان و ۱۳۵ هزار و ۶۱۷ نفر بیمه همگانی در استان از کارهای انجام شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین تصریح کرد: بخش عمده اعتبارات بیمه سلامت توسط دولت تامین می شود زیرا در حال حاضر میزان درآمد و دریافتی ما از بیمه شدگان حدود دو میلیارد تومان و تعهد پرداختی ۱۲ میلیارد تومان در سال است.

وی اضافه کرد:گردش مالی بیمه سلامت درکشور ۱۷ هزار میلیارد تومان است که به دلیل مشکلات مالی دولت کمی پرداخت ها دیر شد اما در حال حاضر پرداختی به بیمارستانهای دولتی حدود ۷۰ درصد و مراکز خصوصی ۶۰ درصد است.

بهرامی یادآورشد: برای مراکز خصوصی و داروخانه ها تا تیرماه مطالبات را پرداخت کرده ایم اما تلاش می کنیم بتوانیم مطالبات امسال به روز شود.

وی اظهارداشت: موسسات طرف قرارداد و دو بیمارستان دولتی، بیمارستان های خصوصی، رادیولوژی، فیزیوتراپی و داروخانه ها همکاری خوبی با بیمه سلامت داشته اند و این تعامل در کشور الگوست و امیدواریم همچنان تداوم یابد.

بهرامی اضافه کرد: کادر درمانی با صداقت در استان کار می کنند و همه مراجعات پاسخ داده شده و با تعرفه مصوب توانسته ایم خدمات ارزشمندی ارائه کنیم که جایگاه خوبی در کشور کسب کرده ایم.

وی گفت: از دولت انتظار داریم مطالبات بیمه سلامت بموقع پرداخت شود تا در تامین نیازهای درمانی و بهداشتی و پرداخت بدهی مراکز درمانی به روز باشیم.

بهرامی بیان کرد: با تحت پوشش قراردادن ۵۸۲ بیمار خاص در استان ماهانه ۸ تا ۱۲ میلیارد تومان برای این افراد پرداخت می شود و در حال حاضر با تمامی مراکز و موسسات بیمارستانی در سطح استان و بیش از ۹۰ درصد از مراکز درمانی و پارکلینیکی قرارداد داریم.

وی اظهارداشت:رعایت تعرفه های مصوب دولت دربخش خصوصی توسط همه موسسات سرپایی و بستری و جلوگیری از بروز پدیده ناپسند زیرمیزی از اقدامات موثر این اداره است.

بهرامی اضافه کرد: پذیرش و رسیدگی مکانیزاسیون نسخ سرپایی پزشکان، آزمایشگاهها و پرتوپزشکی و اجرای طرح اینترنتی تائید نسخ دارویی درهمه دارو خانه های استان برای کاهش مراجعه بیمه شدگان و اجرای نرم افزار درآمد اینترنتی و اخذ اظهارنامه های ادارات از طریق اینترنت از دیگر اقدامات جدید بیمه سلامت در استان است.

در ادامه از تلاشگران نمونه حوزه سلامت استان قزوین تجلیل شد.

کد خبر 4435509

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمه سلامت استان قزوین محسن بهرامی مراسم تجلیل اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر گرگان کرمانشاه مشهد یاسوج خبرگزاری مهر مرز مهران شهرکرد شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۶۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادران باردار زیر چتر بیمه سلامت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۳۳ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل در نوروز ۱۴۰۳
  • خدمات درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل به بیش از ۳۳ هزار بیمار
  • مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تحت پوشش تامین اجتماعی زنجان ۱۲ درصد افزایش یافت
  • بیمه سلامت قزوین هزینه درمان کودکان را ۱۰۰ درصد پرداخت می‌کند
  • کشف ۲ تن مواد غذایی فاسد در قزوین / پلمب ۳۲ واحد صنفی متخلف
  • غیرفعال بودن سه کلینیک درمانی در قزوین
  • رفتار نیروهای مسلح در حمله شب گذشته به اسرائیل جوانمردانه بود
  • رفتار نیروهای مسلح در حمله شب گذشته به اسزائیل جوانمردانه بود
  • پرداخت ۱۹۵میلیارد تومان به بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد
  • مادران باردار زیر چتر بیمه سلامت