Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: سال آینده تمام سلف‌های دانشگاه کشور از حالت سنتی درآمده و فضای آبرومندانه برای دانشجویان و آینده سازان کشور ایجاد کنیم. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی صندوق رفاه دانمشجویان و به نقل از دانشگاه سیستان و بلوچستان، دکتر صدیقی با بیان اینکه شاید بتوان گفت: دانشگاه سیستان و بلوچستان یکی از زیباترین‌ها و مجهزترین دانشگاه‌های کشوراست، اظهار داشت: امیدواریم در سال آینده تمام سلف‌های دانشگاه کشور از حالت سنتی درآمده و فضای آبرومندانه برای دانشجویان و آینده سازان کشور ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: بحث ارتقای سطح خوابگاه‌های دانشجویی هم یکی دیگر از برنامه‌هایی بود که این دانشگاه از این طرح استفاده کرد و رتبه خوابگاه‌های دانشجویی آن بهبود یافته و همکاران ما در صندوق رفاه دانشجویان آمادگی دارند تا انشاالله رتبه خوابگاه‌های این دانشگاه را به دو و یک برسانند.
وی گفت: در حوزه پوشش وام ها‌ی دانشجویی نیزاین دانشگاه رتبه عالی کسب کرده و تمام دانشجویان دکتری دانشگاه سیستان و بلوچستان از این وام بهره‌مند هستند و امیدواریم منابع تخصیص یافته افزایش یابد و دانشجویان دکتری ما دغدغه مخارج و معیشت نداشته باشند.
معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: در خصوص زمین چمن با توجه به مشکلات آب، پیش بینی شده ۲۵ دانشگاه را مجهز به چمن مصنوعی کنیم که در این راستا دانشگاه سیستان و بلوچستان هم به زمین چمن مصنوعی تجهیزمی شود.
صدیقی با بیان اینکه در خصوص ارتقای خوابگاه متاهلی نیز برنامه‌هایی در دست اقدام است، گفت: نیاز جدی یک دانشگاه که میخواهد در تراز بین‌المللی ارتقا یابد، جذب دانشجویان بین المللی است که این دانشگاه به همان سو پیش می‌رود.
رئیس سازمان امور دانشجویان در پایان خطاب به مسئولان دانشگاه سیستان و بلوچستان تاکید کرد: دست به دست هم دهید و این مسیری را که در پیش گرفته اید دلسوزانه پیش ببرید تا این دانشگاه از اقتدار بیشتری برخوردار باشد.
در این آیین و با حضور دکتر مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، مهندس ذوالفقار یزدان مهر مشاور وزیر و رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم و جمعی از مسئولان محلی، مکانیزه‌ترین سلف سرویس دانشجویی جنوب شرق کشور به همراه پروژه گاز رسانی، آزمایشگاه هیدرولیک وسازه، زیر ساخت وارتباطات دانشگاه سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان سلف دانشگاه دانشگاه سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۶۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ­­­پورحسینی افزود: در دو سال گذشته در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت، ظرفیت خوابگاه‌های متاهلین دانشگاه علوم پزشکی تهران دو برابر شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   وی گفت: این تعداد خوابگاه کفایت نمی‌کند و معاونت دانشجویی فرهنگی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صدد است طی یک سال آینده ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی را دو برابر کنند.   مدیرکل دفتر وزارتی وزارت بهداشت ادامه داد: به تعداد تخت‌های خوابگاه‌های مجردی هم ۱۰ هزار تخت افزوده شده است.   پورحسینی ضمن تشکر از خیرینی که در این امر مشارکت داشتند، افزود: همچنان از همکاری خیرین در این حوزه استقبال می‌کنیم. ­

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم