Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران موفق شد در دیداری حساس از هفته نهم رقابتهای لیگ برتر حریف مستقیمش سایپا را در حالی با نتیجه دو بر یک مغلوب کند که در ابتدای بازی با یک گل از این تیم عقب افتاده بود. آبی پوشان در این بازی خیلی از اتفاقات را برای اولین بار در این فصل تجربه کردند.

* اولین نیمکت نشینی رحمتی
در دیدار آبی پوشان مقابل سایپا، برای اولین بار در طول این فصل سید مهدی رحمتی سنگربان باتجربه استقلال از روی نیمکت ذخیره‌ها کار را دنبال کرد تا نخستین نیمکت نشینی وی در این فصل رقم خورده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبیعی است که اولین نیمکت نشینی رحمتی مصادف شود با اولین بازی سید حسین حسینی سنگربان ملی پوش این تیم.

* اولین کاپیتانی منتظری
بازی این تیم مقابل سایپا اولین باری بود که بازیکنی به جز رحمتی بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست و این اتفاق برای پژمان منتظری رقم خورد. منتظری که در کنار خسرو حیدری بعد از رحمتی کاپیتان‌های دوم و سوم استقلال هستند، برای اولین بار در این فصل کاپیتانی استقلال را تجربه کرد.

* اولین پیروزی‌های متوالی
آبی پوشان در این فصل برای نخستین بار موفق شدند در دو بازی متوالی برنده از میدان خارج شوند. شاگردان شفر که هفته گذشته در یک دیدار عقب افتاده توانسته بودند نفت مسجد سلیمان را شکست دهند، در هفته نهم نیز از سد سایپا گذشتند تا برای نخستین بار دو پیروزی پی در پی در این فصل را تجربه کنند. 

* اولین «کامبک»
پیروزی استقلال برابر سایپا اولین پیروزی این تیم در فصل جدید بود که با کامبک همراه بود. آبی پوشان برای نخستین بار در این فصل در حالی برنده از یک بازی خارج شدند که ابتدا از حریف عقب افتادند اما در ادامه کار توانسته بودند نتیجه را جبران کرده و پیروز از میدان خارج شوند.

* اولین گلزنی دانشگر
محمد دانشگر بعد از هفته‌های زیاد نیمکت نشینی در غیاب روزبه چشمی به ترکیب ثابت آبی پوشان بازگشت و در مقابل سایپا موفق شد یک گل هم به ثمر برساند که این نخستین گل او با پیراهن استقلال بود.  در دیداری که آبی پوشان اولین‌های زیادی را تجربه کردند اولین گلزنی محمد دانشگر برای این تیم هم اتفاق افتاد.

* اولین محرومیت شفر
وینفرد شفر سرمربی آبی پوشان که اندکی بیشتر از یک سال است هدایت این تیم را بر عهده گرفته، برای نخستین بار از محلی به جز نیمکت تیمش را هدایت می‌کرد. شفر در بازی پیشین تیمش با حکم داور اخراج شده بود در این بازی از نشستن بر روی نیمکت محروم بود و این اولین محرومیت وی در استقلال بود.

* اولین پنالتی
آبی پوشان در دقیقه ۸۰ این دیدار صاحب یک ضربه پنالتی شدند که این ضربه توسط وریا غفوری به گل تبدیل شد. این پنالتی، نخستین پنالتی بود که آبی پوشان در این فصل به دست آورده بودند. آنها نخستین پنالتی خود را نیز در دیدار معوقه شان مقابل نفت مسجد سلیمان که هفته گذشته برگزار شد مرتکب شده بودند.

کد خبر 4435204 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: پژمان منتظری تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال سایپا تهران لیگ برتر فوتبال ایران اربعین ۹۷ بازی های پاراآسیایی دوومیدانی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران المپیک جوانان 2018 آرژانتین کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان لیگ برتر فوتبال ایران کشتی فرنگی کارلوس کی روش والیبال وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۶۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC

به گزارش "ورزش سه"، پیمان حدادی، عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد بدهی پرسپولیس به بانک شهر که حالا سهامدار این باشگاه است، گفت: می‌گفتند چون باشگاه پرسپولیس به بانک شهر بدهکار بوده این باشگاه را خریده اما باشگاه استقلال هم به بانک شهر بدهکار است. تسهیلاتی که در زمان عرضه سهام به دوتا باشگاه دادند برابر بوده. اقساط ریالی ما از سپرده‌ای که در بانک شهر داریم پرداخت می‌شود. وام دو و نیم میلیون دلاری هم قرض الحسنه است.

او در مورد دریافت پاداش آسیایی بلوکه شده نزد ای‌اف‌سی گفت: ما از اینجا به بعد تلاش می‌کنیم از بانک مرکزی مجوز بگیریم که سه و نیم میلیون دلاری که نزد ای‌اف‌سی داریم، دو و نیم میلیون دلارش را با بدهی‌ای که به بانک شهر داریم تهاتر کنیم.

حدادی در مورد اینکه با واگذاری سهام پرسپولیس آیا بودجه تزریق می‌شود گفت: باتوجه به زیان‌هایی که باشگاه در سالهای گذشته متحمل شده، باشگاه پرسپولیس همانند استقلال مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت هستند و حتما باید افزایش سرمایه بدهند. بهترین راحت‌ترین روشی که بانک‌ها می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند، محل افزایش سرمایه است. بانک‌ها به صورت نقدی به سرمایه باشگاه اضافه خواهند کرد و آن وجوه با برنامه‌ریزی می‌تواند آن وجوه در باشگاه سرمایه‌گذاری شود‌. روال باشگاه تغییر نخواهد کرد. تعهدات باشگاه باید انجام شود‌.

دیگر خبرها

  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت