Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن نوری صبح شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال برای اشتغالزایی سه هزار و ۱۵۹ نفر در شهرستان های خراسان شمالی توسط چهار بانک عامل ۱۰۸ میلیارد و ۶۳۸ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.

نوری افزود: برای طرح های اشتغالزایی شهرستان بجنورد ۱۲۱ میلیارد تومان تسهیلات، توسط کارگروه اشتغال به بانک های عامل ابلاغ شد که از این رقم ۲۳ میلیارد تومان مصوب و ۱۷میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن انعقاد قرار داد و در نهایت ۱۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین برای طرح های شهرستان مانه و سملقان توسط کارگروه اشتغال به میزان ۷۴ میلیارد تومان تسهیلات به بانک های عامل ابلاغ شد که ۱۸ میلیارد تومان آن مصوب و در نهایت ۱۶ میلیارد تومان آن به مرحله قرار داد رسید و در مجموع ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلون تومان آن برای اشتغال ۴۴۴ نفر پرداخت شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در ادامه با بیان اینکه برای طرح های اشتغالزایی شهرستان گرمه به میزان ۲۴ میلیارد تومان به سیستم های بانکی ارسال شد، بیان کرد: از این میزان تسهیلات پیش بینی شده ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان مصوب و دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به مرحله انعقاد قرارداد و پرداخت به ۵۹ نفر رسید.

نوری تصریح کرد: به منظور اشتغالزایی در شهرستان فاروج ۳۳ میلیارد تومان به بانک های عامل ابلاغ شد که ۱۲ میلیارد تومان آن مصوب و به میزان ۱۰ میلیارد تومان انعقاد قرارداد انجام شد که در مجموع برای اشتغالزایی ۲۴۴ نفر ۹ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان پرداخت شد.

وی اضافه کرد: برای مجموع طرح های پیش بینی شده در شهرستان شیروان ۷۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بانک های عامل ابلاغ شد که ۲۵ میلیارد تومان آن مصوب و ۲۱ میلیارد تومان آن به مرحله قرار داد رسید و در نهایت برای اشتغال ۵۴۰ نفر ۲۱ میلیارد تومان پرداخت شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی میزان طرح های ارسال شده شهرستان اسفراین به بانک های عامل را ۱۰۴ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: از این رقم ۴۷ میلیارد تومان مصوب و ۳۲ میلیارد تومان به مرحله انعقاد قرارداد رسید و در نهایت با پرداخت ۳۱ میلیارد و ۱۶۳ میلیون تومان برای یک هزار و ۱۱ نفر اشتغالزایی ایجاد شد.

نوری بیان کرد: همچنین برای طرح های شهرستان جاجرم ۲۱ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد که ۶۶ میلیارد تومان تصویب و ۴۲ میلیارد تومان آن به مرحله قرارداد رسید و سپس با پرداخت چهار میلیارد و ۲۹ میلیون تومان برای ۱۲۹ نفر اشتغالزایی ایجاد شد.

وی عنوان کرد: همچنین ۴۱ میلیارد تومان طرح توسط کارگروه اشتغال برای شهرستان راز و جرگلان به بانک های عامل ارسال شد که ۹ میلیارد تومان آن مصوب و هفت میلیارد تومان آن منعقد و به مرحله پرداخت با اشتغالزایی ۲۶۹ نفر رسید.

کد خبر 4434993 الهام یزدان پناه

منبع: مهر

کلیدواژه: تسهیلات اشتغالزایی حسن نوری اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر گرگان کرمانشاه مشهد یاسوج خبرگزاری مهر مرز مهران شهرکرد شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۶۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد

عباس اکبری روز چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری خمین، گفت: ۹۰ میلیارد ریال اعتبار پارسال در راستای پرداخت وام مشاغل خانگی به متقاضیان چهار دستگاه اجرایی صمت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خمین تخصیص یافت.

وی ادامه داد: ۹۰ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال طرح برای دریافت تسهیلات در سال گذشته به بانک‌های عامل معرفی شدند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خمین تعهد پارسال شهرستان در سامانه رصد را ۷۶۷ نفر عنوان کرد و افزود: یک‌هزار ۷۱۲ نفر در این سامانه ثبت شد که این تعداد ۲۲۳ درصد بیشتر از تعهد شهرستان است.

فرماندار خمین نیز در این نشست با تقدیر از پیگیری ادارات برای پیگیری تخصیص اعتبارات گفت: ادارات از انحراف تسهیلات پرداختی اشتغال با نظارت کامل جلوگیری کنند.

حمید کمانکش افزود: وام اشتغال باید به کسانی پرداخت شود که از آمار بیکاران جامعه جدا شوند.

وی با تقدیر از بانک‌های شهرستان خمین به دلیل همکاری در پرداخت وام اشتغال بیان کرد: حضور روسای بانک‌های عامل در نشست‌های کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ضروری است.

فرماندار خمین اظهار کرد: اولویت بخشی به طرح‌های گروهی در اعطای تسهیلات بنیاد برکت اقدام خوبی است.

خمین با جمعیتی بالغ بر ۱۰۵ هزار نفر در جنوب استان مرکزی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تحقق بیش از ۸۰ درصد از برنامه‌های اشتغال تبصره ۱۸ مددجویان
  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • تخصیص ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اردستان
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد