Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:15:00 GMT

۲۸ مراسم ویژه شهادت حضرت رقیه(س) در کردستان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۶۸۵۸

۲۸ مراسم ویژه شهادت حضرت رقیه(س) در کردستان برگزار شد

​به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، نورعلی خزاعی اظهارداشت: هیئات مذهبی استان کردستان مراسم سوگواری حضرت رقیه (س) را در سطح هیئات مذهبی و حسینیه‌ های استان برگزار کردند. وی با اشاره به اینکه کردستان میزبان ۲۸ مراسم ویژه شهادت حضرت رقیه(س) بود، افزود: حضور مداحان و روحانیون برای مدیحه‌سرایی و سخنرانی از برنامه‌ های این تعداد مراسم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان ادامه داد: از تعداد مراسم یاد شده هشت مراسم در قروه و هشت مراسم در بیجار برگزار شد و در هر کدام از دیگر شهرهای استان نیز یک مراسم با حضور مسولان، روحانیون، اعضای هیئات مذهبی و عموم مردم برگزار شد. خزاعی با اشاره به اینکه هیئت محبان آل یاسین (ع) دانشگاه مذاهب اسلامی، هیئت انصالرالمهدی (عج) و هیئت بیرق الزهرا (س) در شهرستان سنندج نیز میزبان برگزاری این مراسم بودند، یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۶۰۰ هیئت مذهبی در استان کردستان فعالیت دارند که در مناسبت‌های ملی و مذهبی به اجرای برنامه می‌پردازند. وی بیان کرد: از جمله برنامه‌ های شاخص هیئات مذهبی استان برگزاری برنامه‌ های ایام محرم و صفر به‌ ویژه مراسم تاسوعا، عاشورا و اربعین حسینی است. کد خبر 4435329

منبع: مهر

کلیدواژه: حضرت رقیه سازمان تبلیغات اسلامی سنندج اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر گرگان کرمانشاه مشهد یاسوج خبرگزاری مهر مرز مهران شهرکرد شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۶۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در مراسمی با حضور روسای هیئات مذهبی آذربایجان غربی و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، مرتضی ایامی به عنوان رئیس هیئات مذهبی آذربایجان غربی انتخاب شد.

در جلسه‌ای که با حضور روسای هیئات مذهبی آذربایجان غربی و مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در سالن جلسات این اداره کل با موضوع همفکری، هم افزایی و تعالی برنامه‌های ۱۴۰۳ تشکل‌های دینی و انتخاب رئیس شورای هیئات مذهبی استان برگزار شد، پس از رأی گیری اعضای حاضر، مرتضی ایامی به‌عنوان رئیس شورای هیئات مذهبی استان انتخاب شد.

پیش از این خیبر شریفی رئیس شورای هیئات مذهبی استان بود.

دیگر خبرها

  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)