Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@22:47:31 GMT

آغاز عملیات تجهیز ورزشگاه یادگار تبریز(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۶۸۶۵

مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی به همراه مدیران تراکتورسازی در راستای تجهیز ورزشگاه یادگار امام گام برمی دارند.

به گزارش "ورزش‌سه"، از روزی که محمدرضا زنوزی مالکیت باشگاه تراکتورسازی را برعهده گرفت، به هواداران این تیم وعده داد که در راستای رفاه حال آنها به تجهیز ورزشگاه یادگار امام تبریز و البته هموار کردن مسیرهای ارتباطی به این ورزشگاه در دستور کارش قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زنوزی بعد از آنکه چند تن قیر کرد و به برای آسفالت جاده منتهی به ورزشگاه یادگار به شهرداری داد، حالا با همکاری اداره کل وزارت ورزش و جوانان برای تجهیز ورزشگاه دست به کار شده است.


از این رو ورودی های ورزشگاه یادگار امام سر و شکل ویژه ای به خود گرفته تا هواداران بدون مشکل از گیت ها وارد ورزشگاه شوند و دیدارهای خانگی تراکتورسازی را تماشا کنند.

 

 

ورزشگاه یادگار امام تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ورزشگاه یادگار امام تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۶۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام جام هواداری تمدید شد

اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مهلت ثبت نام شرکت در مسابقات فوتبال گل کوچک محلات با عنوان جام هواداری تا پایان اردیبهشت تمدید شد.

او افزود:رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها نسبت به تشکیل جلسه و برنامه ریزی و هدایت متقاضیان تلاش جدی بعمل آورند تا در مدت زمان باقیمانده ضمن اطلاع رسانی مناسب، حضور حداکثری در این رویداد ملی از استان مازندران داشته باشیم.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل گفت: علاقمندان جهت ثبت نان به سامانه رویداد‌های ورزشی فدراسیون ورزش همگانی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد
  • ورزشگاه خرم آباد در اختیار تیم خیبر قرار می‌گیرد