Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان با اشاره به اینکه حدود 20 هزار انشعاب غیرمجاز آب در استان وجود دارد، گفت: شهروندان نسبت به تبدیل انشعاب های غیرمجاز به دائم اقدام و از استفاده غیرقانونی از آب شرب خودداری کنند.

محمدحسین محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سال گذشته پنج هزار انشعاب غیرمجاز در کردستان ساماندهی و به انشعاب دائم تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بر اساس ماده 4 قانون مجازات استفاده کنندگان غیرمجاز از آب و برق، امکان واگذاری انشعاب به دارندگان انشعابات غیرمجاز قبلی وجود دارد اما کسانی که از اجرای قانون سرپیچی کرده و بر استفاده از این انشعاب ها اصرار داشته باشند بر اساس ماده 2 همان قانون به جبران خسارت، جزای نقدی و قطع انشعاب محکوم می شوند.
مدیرعامل شرکت آبفای کردستان تاکید کرد: با توجه به اینکه در گذشته هیچگونه زیرساختی در مناطق منفصل شهری وجود نداشت این شرکت، هزینه های هنگفتی در راستای اجرای خطوط و شبکه های خطوط انتقال آب و فاضلاب انجام داده است.
وی با بیان اینکه مشکل کمبود آب در مناطق شهری کردستان نداریم، یادآور شد: در بخش فاضلاب نیازمند کار بیشتر هستیم و تلاش می کنیم خدمات در این حوزه را ارتقا دهیم.
محمدی با اشاره به اینکه در برخی نقاط شهرهای استان مشترکان با مشکل تغییر رنگ آب پس از رفع شکستگی مواجه می شوند، گفت: این موضوع به دلیل ورود مقداری گل و لای پس از رفع شکستگی و ترمیم خطوط است که با گذشت زمانی کوتاه بر طرف می شود.
وی درباره تکالیف قانونی مندرج در قبوض آب بها نیز اظهار داشت: تمام موارد مندرج در قبوض پس از تصویب توسط شورای اقتصاد و با ابلاغ وزارت نیرو بر روی قبوض مشترکان درج و به صورت قانونی دریافت می شود.
به گزارش ایرنا، تعداد مشترکان شرکت آبفای شهری کردستان بیش از 357 هزار فقره است که حدود 326 هزار فقره آن مربوط به مشترکان خانگی است.
یک میلیون و 150 هزار نفر جمعیت شهرنشین این استان در حال حاضر از خدمات شرکت آبفا در حوزه تامین آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند هستند.
7355/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد انرژي آب شرب انشعاب غيرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۶۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سعید شعبانی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه قرارگاه راهیان نور کردستان با بیان اینکه سال گذشته ۳ هزار نفر به مراسم ارتحال امام اعزام شدند، اظهار کرد: امسال چهار هزار نفر از کردستان برای شرکت در مراسم ارتحال امام (ره) اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: سال گذشته دستگاه‌های متولی متعهد به تأمین ۷۱ اتوبوس برای اعزام زائران و شیفتگان حضرت امام (ره) به مرقد ایشان بودند چه برخی از دستگاه‌ها به تعهدات خود عمل نکردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس یادآور شد: برای اعزام زائران به مراسم ارتحال امام (ره) ۶۰ درصد هزینه‌ها در زمینه تأمین اتوبوس برعهده ادارات و ۴۰ درصد مابقی نیز به عهده استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است.

شعبانی همچنین به اردوی راهیان نور پرداخت و اضافه کرد: سال گذشته ۵۲ هزار نفر از یادمان‌های شهدا در مریوان، سروآباد، بانه و سنندج بازدید کردند.

وی اضافه کرد: همچنین ۲۵ هزار نفر نیز از استان کردستان در سال گذشته به یادمان شهدا در جنوب اعزام شدند.

کد خبر 6098055

دیگر خبرها

  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می‌شود
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می شود
  • گاز شهری قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند