Web Analytics Made Easy - Statcounter

انصارالله یمن عملیاتی را با پهپاد و موشک علیه مقر فرماندهی ائتلاف عربی در ساحل غربی انجام داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه روسیا الیوم، یگان پهپادی و موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن هم‌پیمان انصارالله امروز شنبه اعلام کرد که عملیاتی را با استفاده از پهپاد و موشک علیه مقر فرماندهی ائتلاف عربی در ساحل غربی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حمله براساس اطلاعات و عملیات رصد دقیق متجاوزان اماراتی در ساحل غربی انجام شد و مقر فرماندهی نیروهای اماراتی که عضو ائتلاف عربی هستند را هدف قرار داد.

 یک منبع نظامی اعلام کرد، عملیات مشترک یگان پهپادی و موشکی با موفقیت به هدف مورد نظر اصابت کرد.

انصارالله روز جمعه نیز حمله‌ای را علیه نیروهای ارتش سعودی در نجران واقع در جنوب غرب عربستان صورت داده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام انصارالله یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۶۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیاهویی برای هیچ

نکته قابل تامل اینکه رژیم صهیونیستی قبل از اینکه نتیجه این عملیات سطح پایین معلوم شود در رسانه‌ها هیاهو براه انداخته و عنوان کرده که این حرکت نظامی به موفقیت رسیده است و حتی اعلام کرده که این عملیات به پیروزی رسیده است.   این در حالی است که کشور‌هایی مثل آمریکا و دولت‌های غربی که در راس امپراتوری‌های رسانه‌های بزرگ دنیا قرار دارند و مدعی هستند که نسبت به همه اخبار و اطلاعات آگاهی و اشراف دارند. در همین زمینه مقامات ایالات متحده سریع موضع گرفتند و حتی گفتند که اسرائیل قبل از انجام عملیات مذکور در هماهنگی کامل با آمریکا بود و بواسطه همین مساله تلاش کردند که بر هجمه تبلیغاتی و بزرگنمایی رژیم صهیونیستی بیفزایند و خودشان را به نوعی شریک این پیروزی ساختگی قلمداد کنند.    الان که چند ساعت از وقوع این اتفاق می‌گذرد و مشخص شده که این هیاهو‌های رسانه‌ای جنجالی آفرینی برای گرفتن هیچ نتیجه‌ای نبوده و ریزپرده ها هم هنوز به ایران نیامده در هوا مورد هدف پدافند جمهوری اسلامی قرار گرفته و هیچ انفجاری در زمین رخ نداده، غربی‌ها به تدریج در حال تغییر موضع هستند.    به صورت رسمی از سوی غربی‌ها عنوان شد که واقعیت ماجرا آنگونه که اسرائیل مطرح کرده نبوده است و حجم و ابعاد و نتیجه این رخداد آنگونه نیست که اسرائیلی‌ها عنوان می‌کنند. نکته جالب اینکه حتی برخی از کسانی که در این حوزه نظر رسمی خود را اعلام کردند وارد عرصه گوشه و کنایه و تمسخر شدند و بسیاری از مقامات و رسانه‌های کشور‌های مختلف از جمله وزیر امنیت رژیم صهیونیستی این رخداد را به مسخره کردن اسرائیل پرداخته است. این مقام رژیم صهیونیستی در صحفه خود بعد از انتشار خبر حمله اسرائیل با ریزپرنده‌ها به جمهوری اسلامی ایران فقط کلمه مسخره را نوشته است. این موارد نشان دهنده این است که اگر تحرک نظامی رژیم صهیونیستی یک عملیات فریب نباشد قطعا رسوایی بزرگی و افتضاح جدیدی برای سیستم نظامی، امنیتی و رسانه‌های رژیم اشغالگر قدس محسوب می‌شود.   در این حال حتی اگر موضوع انجام عملیات فریب از سوی اسرائیل را به عنوان یک احتمال ضعیف بپذیریم یقینا مسئولان امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی ایران کاملا هوشیار هستند و در برابر هر سناریویی را اجرایی شود اقدامات بازدارنده و دفاعی خود را انجام می‌دهند.

دیگر خبرها

  • آمریکا هرگونه حمله هوایی در داخل خاک عراق را رد کرد
  • اعلام حمایت مردم یاسوج از عملیات «وعده صادق»+تصاویر
  • هیاهویی برای هیچ
  • شوی غربی برای حمایت از جنگ‌طلبی صهیونیست‌ها | دست بسته گروه ۷ در برابر ایران
  • خط و نشان ایران برای کشور‌های عربی منطقه | پایگاه خود را در اختیار اسرائیل قرار دهید، پاسخی سخت خواهید گرفت
  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  • عملیات وعده صادق معادله جدیدی ایجاد کرد/ برای ثبات منطقه هیچ راه‌حلی جز توقف تجاوز به غزه وجود ندارد
  • کنایه رهبر انصارالله یمن به کشورهای اسلامی در حمایت از فلسطین
  • هشدار معاون فرماندهی کل قوا به اسرائیل: توانمندی‌هایی داریم که اگر اتفاقی برای کشور بیفتد حتما از آن استفاده می‌کنیم
  • «وعده صادق» تنها یک اقدام تنبیهی علیه اسرائیل بود