Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در هفته منتهی به 25 مهرماه بیش از 91 میلیون و 922 سهم و حق تقدم سهام شرکت های بورسی و فرا بورسی معامله شد، گفت: ارزش معاملات بورسی در هفته گذشته به بیش از 272 میلیارد ریال رسید.

وحید جوادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شاخص کل بازار طی هفته گذشته افزایش داشت، افزود: شاخص کل بازار بورس در هفته گذشته با یکهزار و 914 واحد افزایش در مقایسه با هفته قبل به رقم 182 هزار و 929 واحد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: شاخص کل بازار فرابورس نیز با هشت واحد کاهش نسبت به هفته قبل به رقم 2 هزار و 20 واحد رسید.
وی با بیان اینکه طی این مدت در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی 12 کارگزار از 16 ایستگاه معاملاتی، سهام و حق ‌تقدم بیش از 226 شرکت بورسی و فرابورسی را معامله کردند، افزود: نمایندگی شرکت کارگزاری های سرمایه و دانش بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با 24.5 درصد به خود اختصاص دادند.
جوادی با اشاره به اینکه 39 درصد کل معاملات در هفته گذشته مربوط به خرید بود، بیان کرد: طی هفته گذشته سهام شرکت بانک ملت با 15.5 درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.
مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: طی هفته گذشته 61 کد معاملاتی جدید در بورس منطقه ای آذربایجان غربی صادر شد.
به گزارش ایرنا بورس منطقه ای آذربایجان غربی در 22 اسفند سال 1383 شمسی با همت سازمان بورس و اوراق بهادار و استانداری این استان تاسیس شد.
3214/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بورس سهام آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۷۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ۲۷ هزار واحدی شاخص بورس

به گزارش قدس آنلاین، شاخص هم‌وزن امروز با ۸۴۴۵ واحد افزایش به ۷۵۳ هزار و ۴۳۹ واحد رسید و شاخص قیمت با ۴۷۲۸ واحد افزایش به ۴۲۱ هزار و ۷۹۲ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران نزدیک به ۱۰ میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش نزدیک به ۶۳ هزار میلیارد ریال با انجام ۴۳۸ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای فولاد، فملی، نوری، شپنا، بوعلی، شبندر و وبملت بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران نیز در معاملات امروز با ۲۸۹ واحد رشد، به ۲۵ هزار و ۴۹۷ واحد رسید.

معامله‌گران در فرابورس ایران ۲۰۳ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن دادوستد مالکیت بیش از پنج میلیارد سهم و اوراق بود.

نمادهای آریا، فصبا، زاگرس، شگویا، ارفع، آریان و تجلی بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • صعود ۲۷ هزار واحدی شاخص بورس
  • صعود بورس | افزایش ۲۷ هزار و ۱۴۶ واحدی شاخص کل
  • رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص در معاملات امروز
  • بورس ۲۷ هزار واحد قد کشید
  • داد و ستد ۱۲۳۶ میلیاردی در بورس آذربایجان غربی
  • صعود بورس از منطقه امن