Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرز- سردار عباسعلی محمدیان گفت: افرادی که ورزش می‌کنند کمتر به سمت ارتکاب جرم و اعتیاد می‌روند.

به گزارش قدس آنلاین  وبه نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز به مناسبت هفته تربیت بدنی اظهار کرد: پیشگیری از جرم نباید درحد حرف وارائه برنامه‌ها درجلسات اداری باشد بلکه باید اقدامات عملی و موثری در این باره انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: پیشگیری ازجرم به طرح‌ها و برنامه‌هایی نیاز دارد که درتئوری خلاصه نشده و درمحیط واقعی جامعه عملیاتی شوند و برای جامعه ملموس باشد.

سردار محمدیان افزود: بی شک روش های زیادی برای پیشگیری از جرایم درجامعه وجود دارد ولی یکی از مهمترین آنها ترغیب و تشویق عموم جامعه به ویژه نسل جوان به انجام ورزش به ویژه ورزش های جمعی است.

این مسئول ادامه داد: ورزش باعث تخلیه انرژی‌های منفی افراد شده و روح، ذهن و جسم آنها را سالم نگه می‌دارد و بی شک کسانی که روح و جسم سالمی دارند کمتر به سمت ارتکاب جرم کشیده می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: امروزگسترش اعتیاد در جوانان به یکی از دغدغه های مسئولان و والدین تبدیل شده است و اگر می‌خواهیم از گسترش اعتیاد درجامعه بکاهیم باید مقوله ورزش را در بین عموم جامعه همگانی کنیم.

سردار محمدیان درادامه با اشاره به حمایت نیروی انتظامی از ورزش گفت: پلیس نیز علاوه بر اینکه برنامه های ویژه ورزشی و آمادگی جسمانی را در بین کارکنان خود در دستور کار دارد با توجه به مناسبت های مختلف نیز با اجرای برنامه های ورزشی مانند کوهنوردی، دوچرخه سواری، پیاده روی های خانوادگی و ... در ترویج پویایی و نشاط بیشتر در جامعه گام برمی دارد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان البرز جوانان ورزش کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۷۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بعدازظهر امروز کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در مسجد بلال صداوسیما در مراسم ترحیم مرحوم مسعود اسکویی پیشکسوت رادیو و رسانه شرکت کرد.

سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم حضور یافت.

کد خبر 6098281

دیگر خبرها

  • سیانکی سرمربی جوانان پاس شد
  • پاداش ۲۳ میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • ضعف در سرآمدسازی حوزه دینی برای کشور و استان البرز
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • پدر مددکاری اجتماعی ایران: تعطیل کردن نمایش خانگی دردی از بحران‌های اجتماعی دوا نمی‌کند