Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت السلام والمسلمین صادقی نیارکی در دیدار مسئولین دستگاه‌ها و فرماندهان نیرو‌های مسلح گفت: جامعه‌ای که در آن نیرو‌های مسلح با اقتدار و با صلابت خدمت کنند جامعه‌ای امن و با ثبات خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت السلام و المسلمین صادقی نیارکی در دیدار مسئولین دستگاه‌ها و فرماندهان نیرو‌های مسلح گفت: جامعه‌ای که در آن نیرو‌های مسلح با اقتدار و با صلابت خدمت کنند جامعه‌ای امن و با ثبات خواهد داشت و این امنیت و ثبات در کشور مان مرهون جانفشانی دلاور مردان نیروی‌های مسلح است که ما باید قدردان این نیرو‌های مخلص باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه در هر جامعه‌ای مهم‌تر از امنیت هیچ چیز دیگری وجود ندارد افزود: نیرو‌های مسلح با اتحاد و همدلی تحت فرماندهی رهبر فرزانه انقلاب با قدرت و شجاعت از نظام و آرمان‌های انقلاب محافظت می‌کنند و این امنیت پایدار است که نظر کشور‌های دنیا را معطوف و متوجه نظام نموده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صادقی رئیس دادگستری زنجان نیروهای مسلح دادگستری زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۷۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف ارتش خدمت به مردم و ایحاد امنیت در کشور است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در دیدارِ فرماندهان ارتش که به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شد، با گرامی‌داشت روز ارتش جمهوری اسلامی گفت: فلسفه وجودی نیرو‌های نظامی و ارتشی ایران با سایر کشور‌ها متفاوت است و در ایران نیرو‌های ارتش خدمت رسان مردم هستند.

نماینده ولی فقیه در استان در خصوص ارتش جمهوری اسلامی گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی در خدمت دین و اسلام است و خطر‌ها را همواره به جان می‌خرد که در اصل ارتش کار آنان نظامی نیست بلکه خدمات رسانی و کمک به مردم در مواقع مختلف است.

وی گفت: ارتش ما در ایران اسلامی یک ارتش مکتبی و مایه افتخار است.

در ابتدای این دیدار فرمانده ارشد نظامی آجا در استان هم با گرامی‌داشت روز ۲۹ ارتش و هفته ارتش به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت.

امیر شاطری گفت: امروز اقتدار ما در ایران اسلامی مرهون خون شهیدان است و نیرو‌های مسلح همواره در کنار رهبری و مردم و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: امروز از برکات انقلاب اسلامی، ارتش به دستاورد‌های بزرگی دست یافته و به خودکفایی در جهت ساخت تجهیزات نظامی رسیده است و دارای روحیه اخلاق، ایثار و ارزش‌ها است.

دیگر خبرها

  • حضور ۱۱ تیپ ارتش در مرزها
  • فرماندهان ارتش: نگاه تهاجمی به کشورمان پاسخی کوبنده خواهد داشت
  • در صورت تعدی رژیم صهیونیستی، ایران پاسخ سخت تری خواهد داد
  • هدف ارتش خدمت به مردم و ایحاد امنیت در کشور است
  • واکنش فرمانده ارتش به وعده صادق نیرو‌های مسلح
  • تقدیر آیت‌الله سعیدی از دلاور مردان سپاه
  • قدردانی جامعه ورزش و جوانان از غیور مردان نیرو‌های مسلح در دفاع مشروع از خاک ایران اسلامی
  • درس عبرت‌آموز نیروهای مسلح ایران به دشمن صهیونیستی
  • مهارت آموزی بیش از ۲۳۷ هزار نفر از کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح
  • قطر: جامعه بین‌المللی برای توقف تنش‌ها اقدام فوری انجام دهد