Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@04:49:58 GMT

دشمن به دنبال تصویرسازی غلط از نظام اسلامی است

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۷۱۳۹

دشمن به دنبال تصویرسازی غلط از نظام اسلامی است

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین خدری، امام جمعه زهک در خطبه‌های نماز جمعه ۲۷ مهرماه شهرستان زهک به مناسبت سالروز شهادت عمار یاسر، یار با بصیرت و فهیم حضرت علی(ع) گفت: زندگی عمار یاسر یک درس مقاومت و ایثار است، ما نیز باید عمارگونه زندگی کنیم.
وی در ادامه در رابطه با قتل خاشقچی، روزنامه‌نگار سعودی گفت: او بعد از اینکه شاهزاده‌های سعودی را دچار مشکل کرد حدود یک سال به آمریکا پناهنده شد، حتی موافق شهادت عالم مجاهد، آیت‌الله نمر بود؛ عاقبت وی مشخص بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با این رویداد چهره خبیث و شکم پاره‌ سعودی در جریان قتل این روزنامه‌نگار آشکار می‌شود.

امام جمعه زهک همچنین خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال تصویرسازی غلط از نظام اسلامی است، نمی‌شود روزهای اول انقلاب را با وضعیت فعلی مقایسه کرد، لذا نباید با این شرایط بگذاریم نقشه‌های دشمن در صدمه زدن به این نظام عملی شود، مشکلات امروز ما به سوءمدیریت مربوط است و به هیچ‌وجه ربطی به نظام ندارد، بعضی بی‌مسئولیتی‌ها باعث می‌شود که چنین شرایطی پیش بیاید این چه ربطی به نظام انقلاب اسلامی دارد اینکه حضرت امام(ره) می‌فرمایند: حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است حتی اگر قرار باشد امر به حفظ نظام یا جان امام زمان باشد حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است لذا باید خیلی مراقبت و مواظبت کرد که دشمن دنبال صدمه زدن به نظام مقدس است.
امام جمعه زهک ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اخیر میرجاوه گفت: این چنین افرادی که حرف از مردانگی می‌زنند واقعاً اگر مرد هستند بیایند و رودررو مبارزه کنند نه اینکه بزدلانه دست به چنین کاری بزنند، ان شاءالله با توجه به اینکه مدیریت پاکستان عوض شده و همچنین با همکاری دستگاه‌های امنیتی کشور جمهوری اسلامی ایران بتوانند فرزندان برومند این کشور را سلامت به دامان خانواده‌هایشان برگردانند، فتنه‌ای که پشت این جریان خوابیده این است که تفرقه بین تشیع و تسنن بیاندازند که قطعاً به فضل الهی نمی‌توانند، وقتی برادران اهل سنت ما دوشادوش برادران تشیع خود در دفاع از این نظام نقش دارند قطعاً دشمن نمی‌تواند با چنین کارهای رذیلانه باعث تفرقه شوند. لذا باید سعی کنیم مبادا با ساده‌اندیشی آب در آسیاب دشمن بریزیم.
وی در ادامه به سفر کلانتری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به منطقه سیستان اشاره کرد و گفت: با توجه به سفر کلانتری به منطقه سیستان امیدواریم منشأ خیر برای مردم شریف سیستان شود هر چند بعضی از وزرا و مسئولان آمدند و رفتند ولی حقیقتأ اثر مثبتی ندیدیم ولی امیدواریم با حضور وی اثر مفیدی در منطقه سیستان اتفاق بیفتد.
حسین قدس‌نیا

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: امام جمعه زهک سیستان دشمن انقلاب اسلامی نظام ایکنا نبأ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۷۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز فعالیت ستاد اربعین دستگاه‌های وابسته به وزارتخانه در سیستان و بلوچستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سیدمحمدرضا حسینی اظهار  داشت: سیستان و بلوچستان به عنوان دروازه شرقی حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) طی سالیان اخیر پذیرای خیل عظیم زائران پاکستانی اربعین حسینی است که وظیفه داریم به نحو مطلوب شرایط را برای استقبال از زائران امام حسین(ع) فراهم کنیم.

وی عنوان کرد: سال گذشته با تشکیل قرارگاه مرکزی اربعین در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و برنامه‌ریزی برای استقبال، اسکان و پذیرایی از زائران اربعین حسینی در چند نقطه کشور، اقدامات خوبی صورت گرفت که در سال جاری تقویت خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در فرصت محدود باقیمانده، دستگاه‌های تابعه وزارتخانه باید در قالب ستاد اربعین فعالیت خود را آغاز و نسبت به اتخاذ شرایط مطلوب برای میزبانی هرچه بهتر از زائران پاکستانی ابا عبدالله الحسین(ع) اقدام کنند.

حسینی گفت: نشر و گسترش معارف امام حسین(ع) در سراسر گیتی وظیفه تک تک محبین و علاقمندان به مکتب اهل بیت علیهم السلام است که میزبانی شایسته از زوار ابا عبدالله و تسهیل شرایط برای زیارت از جمله راه‌های گسترش معرفت حسینی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود
  • عقیده سالم در افراد، جامعه سالم به دنبال دارد
  • شادی سیستانی ها ٰ؛ آب هیرمند سیستان را اینگونه زیبا کرد | تصاویر
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • اتاق‌های بازرگانی برای شبکه‌سازی به دنبال گسترش ارتباطات باشند
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد