Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24- باشگاه پرسپولیس نوشت:مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که حضور بانوان در دیدار این تیم مقابل السد کاملاً منتفی شده است.

زمزمه‌هایی مبنی بر حضور بانوان در دیدار برگشت پرسپولیس و السد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا وجود داشت. با این حال پس از حضور بانوان در دیدار ایران و بولیوی، این موضوع تکذیب شد و فدراسیون فوتبال اعلام کرد حضور بانوان در حال حاضر فقط برای بازی‌های ملی صورت می‌گیرد و این اتفاق در دیدار پرسپولیس و السد رخ نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود تکذیب شدن حضور بانوان در ورزشگاه برای دیدار پرسپولیس و السد، بازهم صحبت‌هایی در این خصوص انجام می‌شد. پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: حضور بانوان در بازی مقابل السد به صورت کامل منتفی است.

وی همچنین در خصوص نحوه بلیت فروشی این بازی اظهار داشت: بلیت فروشی کاملاً به صورت الکترونیکی فروخته می‌شود. بلیت فروشی دستی در ورزشگاه آزادی به هیچ عنوان صورت نمی‌گیرد و اگر بلیت مازادی وجود داشته باشد، تنها بلیت‌های طبقه دوم به صورت دستی فروخته می‌شود. هرچند پیش‌بینی ما این است که با توجه به استقبال صورت گرفته، تا ظهر امروز تمام بلیت‌های دیدار مقابل السد به فروش برسد.

دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و السد ساعت 18:30 روز سه شنبه اول آبان در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. پرسپولیس در بازی رفت یک بر صفر پیروز شده بود.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۷۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف آخر امباپه: قهرمان بشویم هم می‌روم!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بارسلونا روبروی این تیم به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 1-4 به پیروزی برسد و راهی مرحله نیمه نهایی این مسابقات شود. 

شاگردان لوئیس انریکه در بازی رفت با نتیجه 2-3 شکست خورده بودند و در این بازی هم خیلی زود از حریف عقب افتادند اما توانستند به لطف 10 نفره شدن بارسا به این دیدار برگردند و شرایط را به سود خودشان تغییر دهند تا شبی رویایی را در اسپانیا پشت سر بگذارند. 

امباپه پس از پایان این بازی در پاسخ به این سوال خبرنگاران که آیا قهرمانی پی اس جی می‌تواند تصمیم او برای آینده را تغییر دهد گفت:« نه، نه، نه.»

این ستاره فرانسوی درباره شرایط این بازی اظهار داشت:« رویای من قهرمانی در لیگ قهرمانان با پاری سن ژرمن است. از روز اول به حضور در این تیم افتخار کردم. این به خاطر  روزهای خوب یا روزهای بدی که غرورم در آن ضربه خورد نیست. این افتخار بازی برای این باشگاه پایتخت کشورم است که اتفاق خاصی برای من به حساب می‌آید. 

تجربه چنین شب‌هایی به عنوان یکی از بازیکنان پاری سن ژرمن واقعا عالی است. ما یک قدم دیگر در پیش داریم تا بتوانیم به دیدار فینال در ورزشگاه ومبلی برسیم، بنابراین باید آرامش خودمان را حفظ کنیم. 

ما امشب تیم بزرگی را شکست دادیم، اما حتی اگر می‌باختیم هم من به این که پاریسی هستم افتخار می‌کردم. حالا مشخص است که غرور ما در چنین شب‌هایی بیشتر است. خیلی خوشحال هستیم. تیمی را بردیم که به دنبال بردنش بودیم. امشب شب غرورآمیزی است.»

دیگر خبرها

  • حضور هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی در جریان بازی با استقلال / فیلم
  • حضور بانوان طرفدار نساجی در ورزشگاه وطنی / فیلم
  • عنایتی: اگر سرمربی‌ها به کنفرانس نیایند من هم نمی‌آیم!
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • مربیان پرسپولیس در آبادان احساس غربت نمی‌کنند!
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • حرف آخر امباپه: قهرمان بشویم هم می‌روم!
  • اسبقی: از حالا به السد فکر می‌کنم
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com