Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در ابلاغی به سردار  امان الله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، بر فراهم کردن تسهیلات خدماتی و رفاهی  زائرین پاکستانی اربعین حسینی تاکید کرد.

 بنابراین گزارش، در ابلاغ فرمانده کل سپاه خطاب به سردار گشتاسبی آمده است: با توجه به کثرت زائران عزیز و مخلص پاکستان که از مرزهای سیستان و بلوچستان به قصد حضور در راهپیمایی عظیم اربعین وارد کشورمان می‌شوند، ضرورت دارد با بسیج امکانات و جلب همکاری و مشارکت نهادهای دولتی و مردمی آن استان، در اسرع وقت امکانات خدماتی و رفاهی درخور شأن این عزیزان در اختیار آنها قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سپاه پاسداران پاکستان سیستان و بلوچستان بسیج استان سیستان و بلوچستان بسیج پاکستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان محمدعلی جعفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» مصداق بارز وعده الهی است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قربان ولی زاده صبح یکشنبه در جلسه کنگره شهدا با سردار یونس عبدی رئیس مرکز امور ایثارگران فراجا و عوامل انتظامی فرمانده انتظامی شرق و غرب استان تهران با اشاره به عملیات پیروزمندانه موشکی پهپادهای سپاه گفت: این عملیات مقتدرانه ضعف رژیم صهیونیستی را نمایش گذاشت.

وی بیان داشت: عملیات وعده صادق مصداق بارز وعده الهی بود، که آرامش و اطمینان را نصیب ایران و ایرانی کرد و هراس، وحشت و خفت را سهم رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی و حامیان خبیث و جنایتکار این موجود پلید و شر مطلق قرار داد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران همچنین در مورد مصوبات کنگره ملی شهدا و جایگاه فراجا در کنگره شهدا را مطالبی بیان کرد.

کد خبر 6084185

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • عملیات «وعده صادق» ناتوانی اسراییل را آشکار کرد
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • دیدار مسئولان قزوین از فرمانده سپاه استان
  • مسئولان قزوین امروز میهمان فرمانده سپاه استان شدند
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس
  • سردار شاکرمی، فرمانده سپاه میهمان برنامه زمرد سیما
  • انتخاب ۵۰ طرح از سیستان و بلوچستان به عنوان ایده برتر ملی
  • عملیات «وعده صادق» مصداق بارز وعده الهی است