Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@16:06:44 GMT

قیمت نان افزایش نمی‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۷۱۷۶

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: قیمت نان افزایش نمی یابد. آفتاب‌‌نیوز : فرهاد دلق پوش گفت: با توجه به اینکه نان، قوت غالب مردم است، در شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی، باید رعایت حال مردم بشود.
وی با اشاره به اینکه اتحادیه ها در جایگاهی نیستند که در رابطه با افزایش قیمت ها اظهار نظر و یا تصمیمی اتخاذ کنند، افزود: اتحادیه ها صرفا می‌توانند درخواست قانونی خود را به کمیسیون نظارت استان و دبیرخانه تنظیم بازار استان ارائه کنند و منتظر بررسی نتایج آن باشند؛ نه اینکه با طرح موارد غیرکارشناسی باعث تشویش اذهان عمومی و سلب بی دلیل آرامش مردم شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دلق پوش با تاکید بر اینکه مسئله قیمت نان، در شرایط کنونی کشور موضوعی حساس است، خاطرنشان کرد: بحث قیمت گذاری نان و تصمیماتی که در این خصوص گرفته می‌شود، تابع قوانین و ضوابط کشوری و همچنین متاثر از آنالیز کارشناسی دقیق و افزایش کمی و کیفی نان است.
دبیر کارگروه تنظیم بازار استان گیلان تصریح کرد: هر گونه تغییرات در این زمینه باید با هماهنگی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان انجام شود. اطلاع رسانی در این موضوع نیز باید به صورت یکپارچه انجام شود تا افکار عمومی، بیهوده مضطرب و ملتهب نشود.ایسنا  کد خبر: ۵۵۱۸۹۱ تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نان افزایش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۷۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت نفت صعودی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، پس از افزایش قیمت رسمی فروش نفت خام عربستان سعودی برای عرضه به مشتریانش در ماه ژوئن و کاهش امیدواری به برقراری آتش‌بس در غزه و درنتیجه بالاگرفتن تنش‌ها در منطقه نفت‌خیز خاورمیانه، قیمت معامله‌های آتی نفت خام روز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت‌) افزایش یافت.

قیمت معامله‌های آینده نفت خام شاخص برنت دریای شمال روز دوشنبه تا ساعت ۸ و ۵۹ دقیقه به وقت گرینویچ با ۷۳ سنت یا ۰.۹ درصد افزایش به ۸۳ دلار و ۶۹ سنت برای هر بشکه رسید.

در همین حال، نفت خام شاخص وست تگزاس اینترمدیت آمریکا (WTI) روز دوشنبه با ۸۴ سنت یا ۱.۱ درصد افزایش، با قیمت ۷۸ دلار و ۹۵ سنت برای هر بشکه معامله شد.

معامله‌های آینده هر دو نوع نفت خام شاخص هفته گذشته بیشترین کاهش را در سه ماه اخیر ثبت کرد. پس از آنکه سرمایه‌گذاران داده‌های ضعیف مربوط به اشتغال در ایالات‌متحده و زمان‌بندی احتمالی کاهش نرخ بهره بانکی بانک فدرال رزرو آمریکا را ارزیابی کردند، قیمت نفت خام برنت بیش از ۷ درصد و نفت خام آمریکا ۶.۸ درصد کاهش یافت.

صرف ریسک ژئوپلیتیکی در قیمت‌های نفت هم با آغاز مذاکرات برای برقراری آتش‌بس در غزه کاهش یافت.

تونی سایکامور، تحلیلگر بازار در مؤسسه آی‌جی، گفت: اخبار مربوط به تصمیم رژیم صهیونیستی به گسترش عملیات در رفح، احتمال توافق آتش‌بس را از مسیر خود خارج و تنش‌های ژئوپلیتیکی خاورمیانه را دوباره شعله‌ور می‌کند. همچنین، هم‌زمان با بالارفتن قیمت‌های نفت، عربستان سعودی هم قیمت‌های رسمی فروش نفت خام خود را به مشتریان آسیایی، اروپای شمال غربی و مدیترانه در ماه ژوئن افزایش داد که این اقدام نشان‌دهنده پیش‌بینی رشد تقاضا در فصل تابستان است.

وارن پترسون، رئیس بخش تحقیقات کالای مؤسسه آی‌ان‌جی، در یادداشتی بیان کر: پس از افت بیش از ۷.۳ درصدی قیمت‌های نفت در معامله‌های هفته گذشته به‌دلیل کاهش تنش‌های ژئوپلیتیکی، نفت خام شاخص برنت هفته معاملاتی جدید را با شرایط بهتری آغاز کرد و با افزایش قیمت همراه شد.

وی افزود: این رویداد پس از آن صورت می‌گیرد که هم‌زمان با کاهش عرضه نفت در سه ماهه دوم سال جاری میلادی، عربستان سعودی قیمت‌های رسمی فروش نفت خام را برای عرضه به بیشتر مشتریان خود در ماه ژوئن افزایش داد.

کد خبر 6098449 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • قیمت نفت صعودی شد
  • سهم دشتستان از رتبه‌های برتر کنکور افزایش یابد
  • دمای هوا افزایش می‌یابد
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • هوای زنجان این هفته ناپایدار خواهد بود
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد