Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا این کار با هدف فرهنگ‌ سازی در زمینه حفظ طبیعت، جمعه 27 مهر صورت گرفت.
درختکاری پارک جنگلی شیخ احمد خاوران با همت مردم طبیعت ‌دوست انجام شده است و در ایام سال محل اطراق و گردش مسافران و گردشگران بسیاری است.
در برنامه پاکسازی 300 کیسه پارچه ‌ای بین شهروندان خاورانی توزیع شد و مسئولان شهر خاوران شامل شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی، دبیرانجمن هنرآفرینان و فرهیختگان شرکت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین با همکاری اداره کل محیط زیست استان فارس، در حاشیه این برنامه دو بسته 60 عددی شامل کتاب‌های آموزشی زیست محیطی در سطوح ابتدایی به کتابخانه دبستان‌های دخترانه و پسرانه شهر خاوران اهدا شد.
شهرستان جهرم در 193 کیلومتری جنوب شرق شیراز قرار دارد.
9910 /1876
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان فارس زیست محیطی شورای اسلامی طبیعت فرهنگ سازی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۷۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار گونه جانوری در طبیعت «میاندشت» تیمار و رهاسازی شدند

احمد صفرزاده در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: چند گونه از جانوران شامل سارگپه، کاکایی، باکلان و آهو که به طرق مختلف مصدوم و آسیب دیده بودند، توسط دوستداران حیات وحش طی ماه جاری تحویل اداره محیط زیست شدند.

وی در ادامه افزود: با همکاری و کمک دامپزشکی شهرستان معاینات لازم و تیمار بر روی این حیوانات انجام گرفت و پس از چند روز مراقبت و اطمینان از سلامتی و بهبودی کامل با نظارت کارشناسان در زیستگاه‌های طبیعی رهاسازی و به دامان طبیعت بازگشتند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جاجرم گفت: با قدرانی از دوستداران و حامیانی که حیات وحش زخمی و ناتوان را به محیط زیست تحویل می‌دهند، از مردم خواست از گرفتن حیوانات سالم و یا نوزادان حیات وحش خودداری نموده و در صورت مشاهده هر گونه حیات وحش مصدوم یا بیمار مراتب را به ادارات حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

کد خبر 6080681

دیگر خبرها

  • برگزاری تور پرنده نگری در پارک جنگلی آبیدر سنندج
  • برنامه‌های فرهنگی در اردبیل رشد ۴۰۰ درصدی دارند
  • نمایندگی پارک علم و فناوری قزوین در کشور بلاروس تاسیس می‌شود
  • چهار گونه جانوری در طبیعت «میاندشت» تیمار و رهاسازی شدند
  • رهاسازی ۳۰ قطعه کبک در دامان طبیعت مرند
  • نشست نمایندگان تشکل های کارگری وکارفرمایی با استاندار کردستان
  • ارسال بیش از ۱۴۰۰ نامه از طرف طبیعت
  • ۲۰ عنوان برنامه همزمان با هفته محیط زیست در مرکزی اجرا می شود
  • ریشه‌های غنی تاریخی در حفط محیط زیست مورد توجه قرار گیرد
  • چهارمحال و بختیاری یک استان گردشگری است