Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیای سپاه در مراسم افتتاحیه نیمه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی و تقاطع‌های چهارگانه مسیر حدفاصل تقاطع بزرگراه شهید بابایی تا تقاطع بلوار ارتش اظهار کرد: این پروژه به لحاظ ابعاد خیلی بزرگ نیست اما می‌تواند ترافیک سه بزرگراه ارتش، امام علی(ع) و صیاد شیرازی را روان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این پروژه در آلودگی هوا نیز تاثیرات مثبتی خواهد داشت.

سعید محمد ادامه داد: 55 میلیارد تومان اعتباری بود که به پروژه اختصاص داده شد.

وی افزود: ما حدود دو میلیون نفر ساعت برای این پروژه کار کردیم و هیچ سانحه‌ای در طول این مدت نداشتیم.

محمد با اشاره به سابقه پروژه شهید صیاد شیرازی گفت: آقای افشانی در تیرماه جلسه‌ای ترتیب داد تا این پروژه را بررسی کنند تا آن زمان این پروژه 75 درصد پیشرفت داشت اما طی سه ماه پس از این جلسه 25 درصد پیشرفت داشته و این به دلیل همدلی مدیریت شهری و قرارگاه خاتم‌الانبیا بود. این پروژه نسخه یک کار تیمی بود.

وی با بیان اینکه ما هیچ مرزبندی بین نیروهای انقلاب قائل نیستیم، گفت: اگر کسی در راستای پیشرفت کشور توانایی داشته باشد و کمک نکند خیانت کرده است. اگر نیاز به کمک قرارگاه خاتم الانبیا وجود داشته باشد مشابه همین فرمول در سایر پروژه‌های شهری تهران اتفاق خواهد افتاد.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا تاکید کرد: قرارگاه توان دارد اما نیاز به تامین مصالح و مواد هم هست همچنین باید بگویم در ارتباط با کارهای تهاتری پیشرفت خوبی اتفاق نیفتاده که از آقای افشانی می‌خواهیم به این کار سرعت بخشد.

وی در پایان از مردم منطقه در صورت آسیب حین انجام عملیات عذرخواهی کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: قرارگاه خاتم الانبیا بزرگراه صیاد شیرازی پیشرفت 25 درصدی نیمه شمالی 3 ماه سعید محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۷۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی دهستان ارمو شهرستان دره شهر

به گزارش خبرگزاری جام جم آنلاین ؛ محمد محمدی افزود: این پروژه از محل پروژه‌های جهاد آبرسانی، با همکاری آبفای استان و با استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) (بسیج سازندگی سپاه استان) در حال انجام است.

وی ادامه داد: این پروژه به طول ۸ کیلومتر و با لوله پلی اتیلنی اجرا می‌شود که از این مقدار ۵ کیلومتر اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یادآور شد: فاز اول این پروژه به طول ۶کیلومتر طی چند ماه گذشته به اتمام رسیده که با بهره برداری از فاز دوم، جمعیتی افزون بر ۳ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار خواهند شد.

محمدی با اشاره به اینکه ایلام با پیشرفت ۷۶ درصدی پیشگام در پروژه‌های جهاد آبرسانی (طرحی برای رساندن آب به روستا‌های بدون آب سالم بهداشتی و یا نیازمند بازنگری در تأسیسات آبرسانی) است، خاطرنشان ساخت: جهاد آبرسانی طرحی است برای رفع تشنگی روستا‌ها که بر اساس آن در فاز اول، ۱۲۸ روستای استان ایلام از نعمت آب پایدار بهره‌مند می‌شوند..

لازم به ذکر است دهستان “ارمو” با جمعیت سه هزار نفر از دهستان‌های شهرستان دره شهر می‌باشد.

دیگر خبرها

  • کلنگ دو تقاطع غیرهمسطح در شیراز به زمین زده شد
  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی دهستان ارمو شهرستان دره شهر
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • از بابایی تا صیاد / رشادت‌هایی که دشمن در محاسباتش از قلم انداخته بود
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • هم‌رزم صیاد از فدایی بودن ارتش برای ملت می‌گوید
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان