Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@00:00:15 GMT

قیمت طلا، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۷/۰۷/۲۸

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۷۲۹۶

قیمت طلا، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۷/۰۷/۲۸

قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران به ۴ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان رسید. ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷ اقتصادی اقتصاد ایران پول | ارز | بانک نظرات

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 4 میلیون و 270 هزار تومان معامله می شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی دو میلیون و  50 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 130 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 670  هزار تومان فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر گرم طلای 18 عیار 403 هزار و 500 تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1227 دلار معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید

قیمت جهانی طلا امروز 1397/07/28

به گزارش تسنیم، قیمت یورو در مرکز مبادلات ارزی  4839 تومان اعلام شده است درحالی که نرخ این ارز در بازار آزاد به حدود 15 هزار و 900 تومان رسیده است.

در معاملات رسمی، قیمت درهم امارات نیز 1143 تومان اعلام شده است درحالی که قیمت این ارز در بازار آزاد 3713 تومان است؛ ضمن اینکه پوند انگلیس نیز در مرکز مبادلات 5490 تومان قیمت خورده درحالی که این ارز در بازار آزاد در حدود 18 هزار تومان فروخته می شود.

انتهای پیام/

R1012122/P1012122/S7,77,79/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۷۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت دلار که با شروع سال جاری روند صعودی به خود گرفته بود و متناسب با حوادث بین‌المللی از ۷۰ هزار تومان هم عبور کرد، اما طی روزهای اخیر روند کاهشی به خود گرفته و هم‌اکنون و به ۶۳ هزار و ۲۰۰ تومان رسید؛ البته ناگفته نماند با توجه به ثبات و آرامشی که در بازار دلار غیررسمی حاکم است، خریداری نیست.

همچنین پاسخ نظامی کشورمان در مقابل رژیم صهیونیستی موجب موجب بازگشت آرامش و ثبات به بازار ارز شد و طبق مشاهدات میدانی از بازار غیررسمی نشان می‌دهد که خرید و فروش نیز در بازار انجام نمی‌شود.

بر اساس این گزارش، با وجود آرامش و عدم وجود خریدار در بازار موجب تداوم روند نزولی قیمت‌ها شده تا جایی که دلار به کانال ۶۳ هزار تومان حتی نرخ پایین‌تر بازگشت خواهد داشت.

بنابراین بسیاری از کارشناسان بازارهای مالی معتقد هستند که طبق سنوات گذشته بعد از اردیبهشت‌ماه افت تقاضای ارزی در بازار رخ خواهد داد؛ بنابراین شاهد ایجاد یک ثبات در بازار و کاهش قیمت دلار در کانال ۵۰ هزار تومانی خواهیم بود.

کد خبر 6087613 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟
  • حراج شمش طلا در مرکز مبادله توانسته به قیمت بازار آزاد کمک کند؟
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۵ اردیبهشت ماه
  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد
  • عقب‌گرد قیمت کاغذ در بازار آزاد
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ رانا و ۲۰۷ امروز چقدر فروخته می‌شوند؟
  • قیمت افغانی به تومان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳