Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: به تازگی تصویری از تلاش آتش نشانان ایرانی برای نجات جان یک گربه از بین چرخ های ماشین در فضای مجازی دست به دست می شود که مورد استقبال قرار گرفته است.

به گزارش رکنا،کاربری در واکنش به این عکس نوشت:«می دونم این عکس اگه برای اروپا و آمریکا بود بارها دیده می شد و از اهمیت حیوانات در خارج از کشور می گفتن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما فقط دوست داریم بدبختی هامونو نشون بدیم.»

کاربر دیگری هم نوشت:«دم آتش نشانان،گرم. منم یه بار با کمک شون جون یه پرنده رو نجات دادم.کمک به حیوونا خیلی لذت بخشه».

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جوانی پوست صورت در 6 دقیقه! تمجید بازیگر «بازی تاج و تخت» از فیلم اصغر فرهادی تکه ای از ماه 600 هزار دلار فروخته شد فرود اضطراری هواپیما در ترافیک آزادراه + فیلم دختری همکلاسی هایش را به میهمانی وحشتناکی دعوت کرد! همخوابی چندش آور زوج جوان با سگ + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا همخوابی دختر دانشجو با استاد به خاطر نمره پایان نامه ! 200 هزار تومان قیمت جنازه مرد تهرانی بود! قیمت خودرو در سراشیبی سقوط/ دلالان هم فروشنده شدند! + لیست قیمت ها قتل جوان 23 ساله در ساری / قاتل تحت تعقیب پلیس بریدن سر خانم دکتر توسط معلم عاشق پیشه! + عکس 4 قتل فجیع پایتخت فقط در 30 دقیقه شوم! / گفتگو و عکس مشاهده آدم فضایی ها در آسمان!+فیلم قاتل اصلی محیط بان پارک ملی گلستان دستگیر شد + عکس مهدی توسط مرد قانون شکنجه شد تا رشوه بدهد! + جزییات اعدام برای کریم در سلاخی کردن پسر ناتنی اش + عکس پسرخندان زن جوان 40 سال از شوهر مرموزش کوچکتر بود! / او روانشناس بود؟! 6 مرد با لباس زنانه در مسیر اربعین دستگیر شدند ! +عکس و فیلم فیلم لحظه متلاشی شدن ناو آمریکایی پس از حمله موشکی

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه بسیج گربه نجات عکس ناجا عکس فیلم ایران اعدام محکوم شد خانواده ایرانی من سیاه دختران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۷۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه گفت: کارگر ۳۵ ساله‌ای حین کار کردن در یک ساختمان در حال احداث، بر روی ساختمان دوطبقه همسایه سقوط کرده و دچار مصدومیت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، آتش‌پاد غلامرضا رضایی چهارشنبه _ بیست و نهم فروردین _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اعلام مرکز پیام سازمان آتش‌نشانی ظهر امروز مبنی بر وقوع حادثه سقوط از ارتفاع در زیباشهر، آتش‌نشانان ایستگاه‌های شماره چهار و نجات مرکزی با خودروهای امدادی و نردبان ۳۲ متری در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران ایمنی در محل و انجام تحقیقات ابتدایی مشخص شد که کارگر ۳۵ ساله‌ای حین کار کردن در یک ساختمان در حال احداث، بر روی ساختمان دوطبقه همسایه سقوط کرده و دچار مصدومیت شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: پرسنل سازمان آتش‌نشانی کارگر جوان را از طبقه دوم به‌وسیله نردبان ۳۲ متری به سطح خیابان منتقل و تحویل عوامل اورژانس دادند.

کد خبر 745592

دیگر خبرها

  • تلاش آتش نشانان شیرازی جهت جستجو و نجات ۲ کودک
  • ببینید | نجات یک گربه از سیل!
  • (ویدئو) نجات یک گربه در سیل دبی
  • نجات یک گربه از سیل دبی امارات (فیلم)
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • گربه باهوش از سیل نجات پیدا کرد + فیلم
  • (ویدئو) نجات یک گربه از سیل دبی امارات
  • نجات یک گربه در سیل وحشتناک دبی! + فیلم
  • جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد
  • جسد جوان مفقود شده در یاسوج پیدا شد