Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@08:49:36 GMT

آمادگی برای افزایش نرخ بنزین وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۷۳۵۴

علی بختیار با اشاره به مطالب منتشر شده در خصوص فعال سازی کارت سوخت، اظهار کرد: هم اکنون حدود ۴۰ میلیون لیتر بنزین از کشور قاچاق می‌شود. این قاچاق منابعی را از کشور خارج می‌کند که در حقیقت از دید مردم دزدی محسوب می‌شود.

وی در ادامه‌ بیان‌ کرد: قاچاقچیان در این بخش عمدتا باندهای بزرگی هستند و صرفا کوله‌بران ساده ای نیستند که باید برای کنترل و مدیریت این موضوع تصمیماتی اتخاذ شود تا به هر شکلی که شده جلوی قاچاق سوخت گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی، بیان‌ کرد: از آن جا که امروز آمادگی لازم برای افزایش نرخ بنزین وجود ندارد، لذا اولین تصمیمی که می‌توان در این زمینه  اتخاذ کرد، بحث احیای کارت سوخت است.

بختیار در پایان گفت‌:  ان‌شاء‌الله بحث فعال سازی کارت سوخت‌ها در کمیسیون انرژی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت تا هر چه‌ سریع‌تر جلوی قاچاق گرفته شود. مدیریت در زمینه توزیع سوخت و حامل‌های انرژی در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بنزین قاچاق مجلس شورای کمیسیون انرژی انرژی مجلس شورای اسلامی قاچاق سوخت کارت سوخت نرخ بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۷۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۱ درصدی تولید انرژی در نیروگاه نکا

تولید انرژی در بلوک سیکل ترکیبی نیروگاه نکا حدود ۲۱.۵ درصد رشد داشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از نیروگاه شهید سلیمی نکا، ولی الله باباجانی مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی شرکت مدیریت تولید برق نکا گفت: در سال گذشته 2 میلیارد و 154 میلیون و 777 هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در مجموعه سیکل ترکیبی نیروگاه شهید سلیمی نکا تولید و به شبکه برق کشور تزریق شد.

 مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی شرکت مدیریت تولید برق نکا  گفت: انرژی تولید شده در سال گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال ما قبل حدود 21.5 درصد رشد را نشان می دهد.

ولی الله باباجانی با اشاره به ثبت رکورد عدم خروج اضطراری در واحد بخار سیکل ترکیبی افزود: در سال گذشته علی رغم وجود اشکالات، محدودیت‌ها و چالش‌های تولید، با تلاش و مهارت و تخصص همکاران امور بهره برداری و تعمیرات سیکل ترکیبی در انجام به‌هنگام مانورها و اجرای دقیق برنامه‌های تعمیراتی، موردی از خروج اضطراری به ثبت نرسید و در ایام پیک مصرف نیز بدون وقفه و با آمادگی کامل در مدار تولید قرار داشته است.

 وی ادامه داد: با توجه به قطع سهمیه سوخت گاز در فصل سرد سال و لزوم استفاده از سوخت جایگزین گازوئیل در زمان نیاز شبکه، حدود 90 درصد انرژی کل سال نیروگاه سیکل ترکیبی با سوخت گاز و بیش از 10 درصد با سوخت گازوئیل به دست آمده است.

بلوک سیکل ترکیبی نیروگاه شهید سلیمی نکا شامل دو واحد گازی به ظرفیت نامی هر یک 137.6 مگاوات و یک واحد بخار با ظرفیت  160 مگاوات است.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر
  • خبر مهم درباره قطع سهمیه‌ بنزین برخی خودروها
  • سهمیه بنزین این تاکسی ها در ۱۴۰۳ قطع شد
  • سهمیه بنزین این خودروها قطع شد/ جزییات تازه از حذف کارت سوخت رانندگان
  • افزایش ۲۱.۵ درصدی تولید انرژی در بلوک سیکل ترکیبی نیروگاه نکا
  • رشد ۲۱ درصدی تولید انرژی در نیروگاه نکا
  • افزایش چشمگیر قیمت بنزین در آلمان
  • آتش گرفتن خودروی قاچاقچی سوخت در پمپ بنزین کرمان
  • سهمیه بنزین اردیبهشت ماه شارژ شد
  • اولین تصاویر از محل وقوع آتش سوزی در یک پمپ بنزین | قاچاق سوخت حادثه آفرید | ببینید