Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش ایکنا از لرستان، محمدجواد محمدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، امروز شنبه، ۲۸ مهر در آیین افتتاحیه بیست‌و‌یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی استان لرستان که در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، اظهارکرد: سال گذشته ۹۳ قصه‌گو در استان داشتیم و امسال ۱۶۳ قصه‌گو در استان فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برگزاری مرحله استانی‌ بیست‌و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی استان لرستان، تصریح کرد: در این مرحله ۳۸ نفر به رقابت می‌پردازند و از این تعداد یازده نفر به مرحله منطقه‌ای غرب کسور راه پیدا می‌کنند.
محمدی به رشد با ۸۰ درصدی در بحث قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان اشاره کرد و افزود: نباید این فعالیت را کم و نادیده گرفت بلکه آن‌را پُررنگ‌تر کرد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با تاکید بر احیای سابقه قصه‌گویی در استان، تصریح کرد: در چند روز اخیر در طرح شهید رجایی و ارزیابی استانداری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رتبه برتر را کسب و از هزار امتیاز ۹۸۴ امتیاز را به دست آورد.
وی به افتتاح انجمن ادبی و افتتاحیه انجمن نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان اشاره کرد و افزود: انجمن قصه‌گویی در استان رواج پیدا کند.
محمدی با ذکر این مطلب که محمد بیرانوندی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنگوی کمیسیون کودک و نوجوان انتخاب شده است، تصریح کرد: باید از این ظرفیت و پتانسیل بیشتر استفاده کرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان فرهنگی کانون جشنواره قصه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۷۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان

اکبری کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: جشنواره نیایش درختان با موضوعات نامه‌ای به خدا، نیایش پدیده‌های طبیعی و نگاه بچه‌ها به فصل بهار از دید خداشناسی برگزار شد.

او افزود: این جشنواره در ۲ محور عکاسی ادبی برگزار شد.

اکبری بیان کرد: در این جشنواره ۲۱۰ اثر داوری شد که ۷۰ اثر ادبی و مابقی عکاسی بود و ۱۴ اثر برگزیده بخش ادبی و ۱۶ اثر در بخش عکاسی برگزیده شدند.

در این جشنواره گرو‌های سنی ۸ تا ۱۸ سال و اعضای کانون پرورش فکری شرکت کردند که اختتامیه امروز برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 
  • راهیابی اعضا کانون استان بوشهر به جشنواره سرود بسیج
  • نقش مهم کانون پرورش فکری در مناسبت‌های فرهنگی
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد
  • برگزاری سلسله نشست‌های هفتگی خانواده در کانون پرورش فکری کرمانشاه
  • تولید روزانه ۹۰۰ تن پسماند شهری و خانگی در استان مرکزی