Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@02:41:28 GMT

فروش گوشت دام پیر ایرانی به نام برزیلی!

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۷۳۸۲

به گزارش اکوفارس، عباس ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در مورد آخرین قیمت گوشت قرمز در بازار گفت: قیمت هر کیلو گوشت گوسفند ایرانی ۷۰ هزار تومان و هر کیلو گوشت گوساله نیز ۶۵ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه قصابان البرز افزود: این گوشت‌ها با قیمت هر کیلو ۳۰ هزار تومان، توسط قصابی‌ها و دیگر مراکز عرضه به فروش می‌رسد؛ البته مقدار این گوشت‌ها کم است و فقط در فروشگاه‌ها و مراکز دولتی توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی در خصوص واردات گوشت به کشور نیز خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از گوشت وارداتی به کشور از مغولستان و قرقیزستان تأمین می‌شود؛ این گوشت‌ها که به نوعی گوشت گرم محسوب می‌شوند با قیمت 40 هزار تومان به دست مصرف کنندگان می‌رسد.

وی، کمبود خوراک دام را علت گرانی گوشت، عنوان و اعلام کرد: خوراک دام مورد نیاز دامداران باید از خارج و آن هم با ارز آزاد وارد شود؛ البته دامداران حاضرند برای تأمین خوراک دام خود این مبلغ را پرداخت کنند ولی متأسفانه با این شرایط هم خوراک دام وجود ندارد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۷۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت مرغ در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن، هر بسته ۱.۸ کیلوگرمی گوشت سینه مرغ ۲۶۱ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت گوشت مرغ در بازار روز برای تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته ران بی پوست مرغ ۱۸۰۰ گرم ۲۳۹ هزار تومان است.

قیمت کتف و بال زعفرانی بسته بندی شده در بسته ۸۰۰ گرم ۱۲۸ هزار تومان است. قیمت ران و سینه مرغ ۱.۸ کیلوگرم هم امروز ۲۵۴ هزار تومان اعلام شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع گوشت مرغ در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • کباب کردن ۱۲ کیلو گوشت توسط بانوی آذربایجانی (فیلم)
  • سرانه مصرف برنج به ازای هر ایرانی ۳۵ کیلو است
  • قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت مرغ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳