Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسن لزومی پیش از ظهر شنبه در جلسه ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی این شهرستان که با حضور حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در حوزه علمیه امام صادق(ع) با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد بیان کرد: بهترین تمکن برای مومنان حکومت علوی و انقلاب جمهوری اسلامی است، ما باید با وحدت و همدلی برای حکومت خود تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران ۴۰ سالگی خود را می گذراند گفت: عدد ۴۰ یعنی بزرگی یعنی اقتدار ما در جهان لذا همه باید قدران آن باشیم.

لزومی با بیان اینکه حکومت جمهوری اسلامی ایران تازه اول راه خود است و با اقتدار و استقلالی که داریم می توانیم در جهان حرف برای گفتن داشته باشیم گفت: مردم انقلابی ما از اول انقلاب تا هم اکنون سختی های فراوانی را تجربه کرده اند چه از دشمنان و چه از نفوذی های داخلی اما هیچ وقت بر علیه نظام و انقلاب خود قیام مخالف و علیه این نظام حرکتی انجام نداده اند چون بزرگترهای آنها دیدند که کشور چه بود و الان چه هست.

امام جمعه پاکدشت بیان داشت: این خودباوری و استقلال و جهاد مدیون مردم غیرتمند و شهدا است اما متاسفانه برخی ها توجه ها نمی کنند که خطاب بنده به آنها این است انقلاب گردن تک تک ما حق دارد و باید برای آن تلاش کنیم.

 

کد خبر 4435563

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه پاکدشت انقلاب اسلامی ایران اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی گرگان بوشهر کرمانشاه مشهد یاسوج خبرگزاری مهر مرز مهران شهرکرد شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۷۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های ۱۲ فروردین در ورامین تشریح شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسن محمودی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های دوازدهم فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: رأی بی سابقه و کم نظیر بالای ۹۸ درصدی ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی در دوازدهم فروردین ماه سال ۱۳۵۸، از طرفی اوج بصیرت و آگاهی ملت ایران را به نمایش گذاشت و از طرف دیگر نشان داد که دموکراسی و مردمسالاری یکی از اصول اصلی و اساسی انقلاب اسلامی است.

مسئول ستاد مراسم و مناسبت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین با اشاره به تلاقی یوم الله ۱۲ فروردین با لیالی پرفیض قدر و ایام شهادت مولای متقیان امام علی (ع) افزود: با توجه به حضور پررنگ‌تر مردم در مراسم احیای شب‌های قدر در مساجد و اماکن مذهبی، استفاده از ظرفیت مساجد برای بزرگداشت مراسم یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی بسیار مهم است که تلاش می‌شود از این فرصت بهره برده شود.

وی گفت: در همین راستا روز پنجشنبه همایش ائمه جماعات و روحانیون ورامین در بیت امام جمعه و نماینده ولی فقیه در این شهرستان برگزار و از ظرفیت سخنرانان، ائمه جماعات و روحانیون منطقه در شب‌های پرفیض قدر به منظور تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی و روشنگری و بصیرت افزایی شرایط کنونی کشور بهره برده خواهد شد.

محمودی ادامه داد: باید از فرصت نمازهای جمعه برای بزرگداشت یوم الله دوازدهم فروردین به نحو مطلوب و شایسته ای استفاده کرد، به همین خاطر برنامه‌هایی در روز ۱۰ فروردین ماه با محوریت پایگاه نماز جمعه پیش بینی و اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: تجمع مردم ورامین در روز دهم فروردین ماه در مصلای صاحب الزمان (عج) به همراه اجرای سرود حماسی به همراه اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در دستان مردم ولایتمدار دیار ۱۵ خرداد در این روز پیش بینی شده است و یک سخنران شاخص در جمع مردم ورامین سخنرانی خواهد کرد.

مسئول ستاد مراسم و مناسبت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین یادآور شد: مراسم محوری بزرگداشت یوم الله ۱۲ فروردین با عنوان محفل بزرگ انس با قرآن کریم روز شنبه ۱۱ فروردین ماه از ساعت ۱۶:۳۰ در امامزاده طاهر و مطهر (ع) خیرآباد با حضور استاد احمد ابوالقاسمی از قاریان برجسته قرآن کریم و داور برنامه پربیننده محفل برگزار خواهد شد.

وی گفت: تبلیغات محیطی و شهری به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی به همراه تزئین میادین با محوریت پرچم جمهوری اسلامی ایران، طراحی طرح‌های اختصاصی به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی و به صورت تلفیقی با ماه مبارک رمضان و شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای حوادث اخیر کشور به همراه ساخت موشن گرافیک‌های مختلف و انتشار محتواهای مناسب با یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی به منظور نشر در فضای مجازی در حوزه تبلیغی اجرایی خواهد شد.

محمودی یادآور شد: با هماهنگی که با مرکز رسیدگی به امور مساجد صورت خواهد گرفت، ثواب تلاوت یک جز قرآن کریم روز ۱۲ فروردین ماه نثار روح مطهر شهدای انقلاب اسلامی خواهد شد.

وی یادآور شد: امروز همه ما برای بزرگداشت مناسبت‌های انقلاب بویژه یوم الله ۱۲ فروردین وظیفه داریم و هیچگونه کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

کد خبر 6063706

دیگر خبرها

  • آیین اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران درپایتخت مقاومت
  • روز جمهوری اسلامی یک مقطع تاریخی بی‌نظیری در تاریخ کشور ماست
  • امنیت و آرامش مرزهای ایران اسلامی مرهون مرزبانان است
  • خون شهدا زمینه ساز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران
  • روز دهم فروردین، روز یادآوری حماسه عظیم مردم یزد در براندازی رژیم شاهنشاهی و یوم الله ۱۲ فروردین روز حیات طیبه انقلاب اسلامی
  • برنامه های ۱۲ فروردین در ورامین تشریح شد
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود / ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب در دیدار اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/ اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است