Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس مسائل مربوط به رژیم صهیونیستی تاکید کرد مقاومت فلسطین به قدری امکانات و نیز آمادگی دارد که سبب پشیمانی اشغالگران خواهد شد. ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،‌ عامر خلیل نویسنده و کارشناس امور رژیم صهیونیستی گفت: محتوای پیام گروهان‌های القدس(شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) و گردان های القسام(شاخه نظامی جنبش حماس) بیانگر آمادگی عالی آنها برای مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی رژیم اسرائیل به نوار غزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:مقاومت چه در زمینه تصمیم گیری و چه در صحنه میدانی و عملیاتی با دوراندیشی و هوشمندی بالا عمل می‌کند.

عامر خلیل که با فلسطین الیوم گفت‌وگو می‌کرد، اظهار داشت: پیام های گروهان های القدس و گردان های القسام جای هیچ شکی باقی نمی‌گذارد که مقاومت در اوج آمادگی قرار دارد تا در صورتی که اسرائیل مرتکب هرگونه حماقتی درباره غزه شود،‌به این رژیم درس فراموش نشدنی و سختی بدهد .

 وی تاکید کرد: رژیم اشغالگر می داند که معادله تغییر کرده است و در صورتی که آغاز گر جنگ در نوار غزه باشد، دیگر قادر به کنترل و ادامه و مدیریت آن نخواهد بود.

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی و شاخه نظامی جنبش حماس به رژیم اشغالگر اسرائیل درباره پیامدهای ارتکاب هرگونه حماقت درباره نوار غزه هشدار داده بودند، این پیام در حالی صادر شد که کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی نشستی به مدت 6 ساعت برگزار کرد که طی آن به ارتش خود دستور داد  سرکوب تظاهرات کنندگان فلسطینی شرکت کننده در راهپیمایی بازگشت را تشدید کنند.

انتهای پیام/

R7891/P36355/S8,90,1115/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۷۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه فلسطینی: ایران تنها کشوری است که در چند دقیقه معادله را تغییر داد

یک رسانه فلسطینی در گزارشی از حمله ایران به رژیم صهیونیستی تمجید کرد ونوست که ایران در چند دقیقه معادله را تغییر داد.

به گزارش ایسنا، کانال تلگرامی «غزه الان» در پی حمله جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی نوشت: ایران تنها کشوری است که در چند دقیقه معادله را تغییر داد.

این رسانه نوشت:بعد از اعلان ایران مبنی بر حمله به رژیم صهیونیستی آسمان غزه خالی از جنگنده‌های اسرائیلی شد و این مساله برای اولین بار بعد از هفتم اکتبر گذشته رخ می‌دهد.

این رسانه فلسطینی همچنین نوشت که آیا این جهان منافق خجالت نمی‌کشد که جلوی سرکشی این اشغالگر تروریسم را نمی‌گیرد؟

ساعاتی پیش روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، از جمله شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نتانیاهو هرگز پاسخ ایران را پیش بینی نمی‌کرد/ ادبیات مقامات رژیم صهیونیستی پس از حمله ایران تغییر کرد/ عملیات ایران معادله بازی میان تهران و تل آویو را تغییر داد/ نگرانی و ترس در جامعه صهیونیستی همچنان ادامه دارد
  • ایروانی: اسرائیل می‌داند پاسخ دوم ایران قاطعانه‌تر خواهد بود
  • حمله خمپاره‌ای مقاومت فلسطین به تجمع نظامیان صهیونیست
  • تحلیلگران مصری: خشم تل‌آویو نشانه ضربه کاری ایران است
  • تحلیلگر عرب : پاسخ ایران به تل آویو سنجیده و همه جانبه بود
  • مذاکرات مهم آمریکا، اسرائیل و مصر درباره عملیات رفح
  • چند پیام مهم عملیات «وعده صادق» از نگاه تحلیلگر عربی
  • تحمیل خسارات نظامی و روانی بر رژیم صهیونیستی/ معادلات منطقه‌ای یک بار دیگر پس از هفتم اکتبر تغییر کرد/ چالش‌های جدید و سردرگمی نتانیاهو/ امشب در ترازوی مقاومت امتیازات زیادی به دست آمد/طوفان الاقصی ادامه دارد
  • ایران معادله بازدارندگی جدیدی تحمیل کرد
  • رسانه فلسطینی: ایران تنها کشوری است که در چند دقیقه معادله را تغییر داد