Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-23@19:46:09 GMT

​راه‌اندازی قطار ویژه اربعین در ۴ محور عراق

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۷۴۲۵

​راه‌اندازی قطار ویژه اربعین در ۴ محور عراق

به گزارش خبرگزاری تقریب، سلام جبر، مدیر شرکت ملی راه‌آهن عراق با بیان این‌که قطارها در ۴ محور راه‌اندازی شده‌اند، گفت: ساعت کاری قطارها به صورت ۲۴ ساعته است.
 
وی افزود: این قطارها دارای سیستم تهویه و مدرن و ساخت کشورهای چین، فرانسه و ترکیه هستند.
 
سلام جبر در ادامه گفت: محورهای چهار‌گانه عبارتند از: محور بغداد به کربلا و بالعکس، محور بصره به کربلا و بالعکس، محور ناصریه به کربلا و بالعکس و محور دیوانیه به سمت کربلا و بالعکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۷۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از اجرای برنامه‌های متنوع ویژه هفته فرهنگی برای شهروندان این منطقه خبر داد و گفت: تور اصفهان‌گردی به همت اداره فرهنگی اجتماعی منطقه به‌منظور بازدید از ابنیه تاریخی و گردشگری اصفهان ویژه هفته فرهنگی اصفهان در محلات منطقه از امروز تا پنجم اردیبهشت و هشتم اردیبهشت ویژه خانواده‌ها از ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.
محمدمهدی کریمی افزود:در این برنامه شهروندان از سه مکان تاریخی (پل خواجو، میدان امام و مسجد جامع عتیق) بازدید می‌کنند و در این بازدید استادان گروه تاریخ دانشگاه اصفهان به‌منظور راهنمای تور و توضیح اماکن تاریخی با گردشگران همراه می‌شوند.
مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: در هر روز از اجرا پنج دستگاه اتوبوس ویژه شهروندان اختصاص داده شده و شهروندان از خدمات این تور به‌صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

دیگر خبرها

  • چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • راه‌اندازی چهارمین قطار قم_مشهد با تکیه بر توان تولید داخل
  • قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود
  • راه اندازی تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی در اصفهان
  • راه‌اندازی مرکز پشتیبانی زائرکارت ایران در نوش‌آباد
  • کنگره بین المللی سلامت اربعین برگزار می‌شود
  • دمای هوا در کربلا به ۴۰ درجه رسید
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش سرعت بازرگانی با برنامه ریزی دقیق تر حرکت قطارها