Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیررضا پور آقابالا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آمادگی ملی پوشان در رده های مختلف، نیازمند شرکت در مسابقات و کسب تجربه است.
وی افزود: چون در ماه جاری نفر اول مسابقات قهرمانی زیر 16 سال کشور در قم شدم، به مسابقات آسیایی اعزام می شوم.
پورآقا بالا ادامه داد: میزان آمادگی برای شرکت در مسابقات آسیایی به برگزاری مسابقه های تدارکاتی و آموزش زیر نظر مربی بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: به هر ترتیب به آمادگی خوبی رسیدم و تلاش می کنم در مسابقات آسیایی ازبکستان به نحو شایسته ظاهر شوم و از حیثیت شطرنج ایران دفاع کنم.
عضو تیم ملی رده های سنی شطرنج گفت: هر روز تمرین می کنم و هفته ای یک جلسه زیر نظر 'اصغر گلی زاده'، استاد بزرگ شطرنج، آموزش می بینم.
پورآقا بالا افزود: از مسوولان درخواست دارم تا حمایت های مادی و معنوی خود را دریغ نکنند تا بتوانم پله های ترقی را طی کنم، چون والدینم تا حدودی می توانند از فرزندشان در انجام ورزش قهرمانی حمایت کنند.
'امیر رضا پور آقا بالا' قهرمانی مسابقات زیر 16 سال 97 در قم، مقام قهرمانی مسابقات بین المللی بلیتس جام 'ابن سینا' در همدان، مسابقات بین المللی جام سبلان در سرعین و نایب قهرمانی مسابقات رده های سنی کشور در سال های 1393 و 1395 است.
3093/518
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی ایران تیم ملی قم مادی و معنوی مسابقات راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۷۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم کشتی آزاد بحرین در این مسابقات ۴ نماینده دارد که تمامی آن‌ها روسی الاصل هستند.احمد تاج الدینوف قهرمان جهان و بازی‌های آسیایی در وزن ۹۷ کیلوگرم مطرح‌ترین کشتی گیر بحرینی‌ها در این رقابت‌ها است.
ترکیب تیم بحرین به شرح زیر است:

۷۹ کیلوگرم: خیدیر سیف الدین اف (قهرمان یاشاردوغو ۲۰۲۴)
۹۲ کیلوگرم: ماگومد شریپوف (پنجم جهان ۲۰۲۳)
۹۷ کیلوگرم: احمد تاج الدینوف (طلای جهان، بازی‌های آسیایی و آسیا)
۱۲۵ کیلوگرم: شامیل شریپوف (قهرمان روسیه سال ۲۰۲۰)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس| آماده‌ترین هیکل هادی چوپان را ببینید
  • عبدلی: ۳ ملی‌پوش شنا شانس کسب سهمیه المپیک هستند
  • ملی پوش قزوینی راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • ملی پوش استان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • هندبال در سال ۱۴۰۲| شکست پشت شکست، ناکامی پشت ناکامی/ روز‌های دور از سکو و سهمیه
  • امیررضا معصومی را به جای امیرحسین زارع به مسابقات قهرمانی آسیا ببرید
  • رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • برگزاری آزمون درجه داوری آسیایی کاراته در کشور ازبکستان
  • آمادگی شیراز برای میزبانی از رقابت های آسیایی هندبال