Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@12:54:31 GMT

توزیع 700 کیلوگرم گوشت گرم در مهاباد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۷۵۷۰

توزیع 700 کیلوگرم گوشت گرم در مهاباد آغاز شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گفت: توزیع 700 کیلوگرم گوشت قرمز در قالب برنامه های تنظیم بازار و جلوگیری از بالا رفتن قیمت گوشت گرم در این شهرستان آغاز شد.

صادق قادری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان گوشت به ازای هر کیلوگرم 37 هزار و 500 ریال در بین مردم توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قادری با اشاره به اینکه این میزان گوشت قرمز در 6 منطقه اصلی سطح شهر توزیع می شود، بیان کرد: فروشگاه های دارای امکانات یخچالی می توانند در صورت تمایل با مراجعه به جهاد کشاورزی مهاباد نسبت به دریافت معرفی نامه و توزیع این گوشت اقدام کنند.
وی یادآور شد: مصرف کنندگانی که در مورد نحوه و قیمت توزیع آن شکایتی دارند می توانند با شماره 124 تماس بگیرند و شکایت های خود را مطرح کنند.
قادری با بیان اینکه طی این ماه پنج تن و 200 کیلوگرم گوشت قرمز در این شهرستان توزیع شده، اظهار داشت: این محصول پروتئینی در صورت نیاز در ماه آینده نیز در سطح شهر توزیع می شود.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: شرکت پشتیبانی امور دام کشور در طول سال جهت تنظیم بازار و تعدیل قیمت گوشت مرغ نیز اقدام به خرید و ذخیره سازی آن می کند تا در زمان مناسب در دسترس مردم قرار دهد.
وی گفت: گوشت مرغ مورد نیاز مردم در همین راستا نیز در یک مرحله و به میزان 7.5 تن در سطح مهاباد توزیع شده است.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
9903/6185/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي گوشت قرمز توزيع مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرشماری سمندر کوهستانی در آذربایجان‌غربی آغاز شد

سعید شهند مدیرکل حفاظت محیط‌زیست آذربایجان‌غربی گفت: سرشماری دو گونه از سمندر که جزو گونه‌های کمیاب و نادر در مناطق کوهستانی استان است، در شهرستان‌های مهاباد، بوکان، پیرانشهر، سردشت و اشنویه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در این سرشماری تیم‌های مختلفی از کارشناسان حیات وحش و محیط‌بانان یگان حفاظت این اداره کل انجام می‌شود، افزود: آماربرداری دوبار و به فاصله زمانی ۱۰ روز در زیستگاه سمندر در این مناطق تکرار می‌شود تا آمار تقریبی فراوانی جمعیت این گونه در این زیستگاه‌ها مشخص شود.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست آذربایجان‌غربی با اشاره به اهمیت سرشماری سمندر بیان کرد: در این پایش، چشمه‌ها و جویبار‌های منطقه مورد بررسی قرار می‌گیرد و بعد از جمع‌آوری آمار، برنامه‌ریزی‌های لازم برای حفاظت از سمندر‌ها توسط سازمان مرکزی و اداره کل استان انجام می‌شود.

شهند اضافه کرد: شناسایی زیستگاه‌ها، شمارش جمعیت و تخمین افزایش یا کاهش سالانه تعداد آنها مهمترین هدف از سرشماری این جانداران دوزیست است.

وی گفت: عدم شناخت جوامع محلی از این گونه، تخریب زیستگاه، آلودگی منابع آبی زیستگاه بدلیل آفت کش‌ها، علف کش‌ها و کود‌های شیمیایی و ورود فاضلاب‌های انسانی، کاهش جمعیت گونه و تغییر کاربری منابع آبی و انتقال آن به خارج از زیستگاه توسط کشاورزان از عوامل تهدید‌کننده سمندر است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • آغاز سرشماری سمندر کوهستانی در آذربایجان‌غربی
  • اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ گرم در تویسرکان
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • سرشماری سمندر کوهستانی در آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز مبارزه با آفات و علف‌های‌هرز در گندم‌زار‌های مهاباد
  • گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار نیست
  • کشف ۳۰۰ کیلوگرم گوشت قاچاق بوفالو
  • علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟ /دولت اشکالات را نمی پذیرد چون توانایی اصلاح ندارد
  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم